Stewardesa care a demisionat în pandemie și acum câștigă într-o lună cât făcea înainte, într-un an! Ce job nou are
În acest articol îți vom prezenta povestea unei tinere care a renunțat la job-ul de stewardesă și a ajuns să câștige într-o lună cât făcea într-un an de zile în cadrul companiei. Dacă vrei să afli care era visul ei cel mare și cum a reușit, citește-ne în continuare.
Cum a ajuns o tânără să câștige într-o lună cât făcea într-un an
Meng Hu, o tânără din China, a renunțat, acum opt luni, la slujba de însoțitoare de zbor, pentru a-și îndeplini visul de a ajunge vedetă în online. Chiar înainte ca pandemia de COVID-19 să lovească industria aviatică, Hu și-a anunțat superiorii că va părăsi compania aeriană.
Tânăra și-a improvizat un studio acasă, în dormitorul din apartamentul său, și a început să se filmeze în timp ce vorbea despre anumite produse. Începând din luna ianuarie, aceasta a început să lucreze cu normă întreagă ca gazdă a unui canal de live stream shopping pe Taobao, o platformă lansată de Alibaba, potrivit businessmagazin.ro.
Acolo, tânăra de 27 de ani prezintă în fața unei comunități de peste 400.000 de fani produsele pe care și le cumpără și le testează, oferind păreri despre ele. Astfel, Hu îmbină e-commerce-ul cu livestreamingul, o metodă ce a devenit extrem de populară în China când vine vorba de a face shopping.
„Vorbesc non-stop, până răguşesc. În această slujbă trebuie să vorbeşti mult, pentru că starea ta de spirit este contagioasă. Nu poţi face lucrurile pe jumătate. Doar atunci când vorbeşti cu entuziasm, poţi să transmiţi acest entuziasm şi publicului“, a declarat tănăra, citată de CNN.
Cum arată o zi din viața lui Hu, tânăra de 27 de ani din China
În zilele de top, ea reușește să strângă chiar și 600.000 de urmăritori în faţa ecranului. În momentul de față, Hu este ajutată de o echipă de aproximativ 20 de oameni, iar câștigurile ei pe o lună echivalează cu suma pe care reușea să o obțină într-un an la fostul loc de muncă.
Acum, aceasta are un program foarte strict, petrecând în jur de 7 ore pe zi vorbindu-le urmăritorilor ei despre diversele produse. Pentru ea, ziua începe la 6:30 și se termină seara târziu, dedicând o mare parte din timp canalului ei online.
„În fiecare zi mă trezesc, muncesc, muncesc iarăşi, mănânc, muncesc şi mă culc. Este greu“, a mai spus tânăra.
Hu face parte dintr-o categorie în ascensiune de creatori de conţinut online, care prezintă această formă emergentă de retail.