Smiley și Tudor Chirilă nu au reușit să fie peste Delia și Cheloo. Audiențele Vocea României și iUmor

Smiley și Tudor Chirilă nu au reușit să fie peste Delia și Cheloo. Audiențele Vocea României și iUmor
Vocea României a pierdut în audiențe în fața show-ului iUmor.

Vocea României, celebrul show difuzat de postul de televiziune Pro TV a coborât aseară în clasamentul audiențelor TV, de pe întreg teritoriul României. Emisiunea în a cărui juriu se află Smiley și Tudor Chirilă a fost mai puțin urmărită de show-ul de la Antena 1.

Bătălia pentru audiențe TV

Conform ultimelor audiențe TV înregistrate aseară, Vocea României, show-ul de talente difuzat de Pro TV nu a reușit să-l depășească pe cel difuzat de postul TV concurent, Antena 1. Astfel, iUmor, emisiunea care îi are în juriul pe Delia Matache, Cheloo și Mihai Bendeac a fost prima în topul preferințelor românilor.

Mai mult decât atât, Vocea României a fost subclasată de postul de televiziune Kanal D. Postul turcesc a avut în grilă un nou serial turcesc, Gulperi, aflat la primele episoade, potrivit paginademedia.ro. Depășită pe publlicul comercial de Antena 1 și de Kanal D, la nivel național, show-ul de talente de la Pro TV a fost lider doar la orașe, cu ultima semifinală din sezon.

Audienţa posturilor TV vineri, 13 decembrie, pe intervalul semifinalei Vocea României (20.30-00.00), la nivel național
Audienţa posturilor TV vineri, 13 decembrie, pe intervalul semifinalei Vocea României (20.30-00.00), la nivel național

Marele câștigător al publicului a fost show-ul iUmor, difuzat pe Antena 1, care a avut aseară ediția finală.

„Este pentru a doua oară în acest sezon când Vocea României este bătută de iUmor, pe publicul comercial, zonă pe care Pro TV se dovedește a fi greu de învins. Prima oară s-a întâmplat în urmă cu două săptămâni, când iUmor a avut o ediție specială, cu roasturi, potrivit aceleiași surse.

Antena 1 a fost lider de audiență fără drept de apel, la bătaie cu Vocea României. Postul Intact, cu finala iUmor pe interval, a avut o medie de 330.000 de persoane, pe publicul tânăr, al celor cu vârste între 18 și 49 de ani, și o cotă de piață de 23%. Live-ul Vocea României s-a apropiat de 290.000 de persoane (cifre peste săptămâna trecută) și o cotă de piață de 20%.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI