Smiley a făcut un gest superb la Kaufland România. Clienții care au trecut pragul magazinului au fost surprinși să îl vadă într-o ipostază inedită. Cu siguranță fanii lui au avut ocazia să îi ceară un autograf, dar și să fie serviți chiar de celebrul antrenor de la emisiunea ,,Vocea României”. ,, Sute de cumpărători au stat la coada și pentru a obține fotografii, un zâmbet și o vorbă de la Smiley”, a subliniat președintele executiv de la Salvați Copiii România.
Smiley și-a surprins fanii și a apărut la Kaufland în ipostaza de casier. Celebrul jurat de la emisiunea ,,Vocea României” a îmbrăcat uniforma specifică și a scanat produsele clienților. Toți cumpărătorii care au trecut pragul supermarket-ului Kaufland România din Barbu Văcărescu au fost încântați să fie serviți de unul din cei mai iubiți cântăreți de la noi.
Sute de cetățeni au stat la cozi uriașe pentru a plăti produsele la casa 11, acolo unde se afla iubitul Ginei Pistol. De asemenea, ei au profitat de ocazie și au obținut autografe și fotografii cu vedeta. Mai mult decât atât, cei mai norocoși au putut să poarte și câteva discuții cu el.
,,La Kaufland Romania Barbu Vacarescu, la casa 11, Smiley a vandut 2 ore pentru Salvati Copiii Romania si programele noastre. Sute de cumparatori au stat la coada pentru a plati si a obtine autografe, fotografii, un zambet, o vorba de la Smiley. Frumoasa atmosfera 🥰”, a fost mesajul Gabrielei Alexandra, președinte executiv la Salvați Copiii România.
Kaufland România și Smiley nu sunt la prima colaborare. Amintim că supermarket-ul a venit cu un nou concept în luna mai a anului curent cu premii pentru clienții companiei care doresc să petreacă mai mult timp cu familia.
Mai exact, clienții au avut posibilitatea să câștige o mașină de familie și un buget peste 9.000 de lei pentru personalizarea vehiculului dacă își introduc simplu comandă online prin Kaufland Livrează. Directorul de Comunicare și Public Affairs Kaufland România le-a urat tuturor succes atunci alături de Smiley.
„Vara este despre vacanță, familie și distracție, lucru care a inspirat noua campanie Kaufland. Timpul salvat datorită cumpărăturilor online înseamnă timp în plus petrecut cu cei dragi. Prin toate campaniile Kaufland, ne concentrăm să îmbunătățim calitatea vieții clienților noștri.
Este modul nostru de a le mulțumi. Alături de Smiley, le urăm succes tuturor și abia așteptăm să vedem câștigătorul premiului”, a declarat Valer Hancaș, Director de Comunicare și Public Affairs Kaufland România.