Andrei Șelaru (21 de ani) a reușit, în ultimii patru ani, să dea lovitură după lovitură, pe marele ecran. Foarte cunoscut din postura de vlogger, Selly și-a legat numele de peliculele „5GANG: Un altfel de Crăciun”, „Tabăra” și, mai nou, „Romina VTM”. În interviul exclusiv pentru Playtech Știri, el ne-a vorbit despre investițiile colosale făcute în industria cinematografică, dar și despre producția preferată, în care și-a testat calitățile de actor.
Pentru că deja are ceva experiență, ca actor, Shelly susține că mai confortabil se simte în spatele camerelor:
„Trebuie să vă spun foarte clar că nu mă simt un actor în toată regula! Adică, departe de mine gândul că mă văd drept actor. Nu am deloc această pretenție! Mai degrabă îmi place să lucrez în spatele camerei, în partea de producție, de pregătire a scenariului și de strategii de marketing. Acolo, da, am pretenția că mă pricep, că știu ce e de făcut!”.
Dacă ar fi însă să revină cu un rol important, și-ar dori unul mai degrabă negativ:
„Mi-ar plăcea să joc rolul unui ”Bad Boy”. Nu știu dacă se va întâmpla asta, vreodată, dar acum, că mă întrebați asta, așa am simțit! Că vreau să dau viață unui băiat rău.
Poate și din pricina faptului că de multe ori filmul stă în spatele unui băiat rău. Nu am o explicație anume, doar așa simt! Pe de altă parte, dacă scenariul va fi gândit de mine, aș putea interpreta la fel de bine și roluri pozitive!”, ne-a mai declarat Selly, pentru Playtech Știri.
Selly a mai precizat, pentru Playtech Știri, că ultima zi a lunii ianuarie i-a adus, dacă mai era nevoie, confirmarea faptului că cea mai recentă peliculă a sa continuă să aibă priză la marele public:
„Pe luna ianuarie am înregistrat 345.000 de spectatori plătitori, ceea ce este o cifră foarte bună. Iar asta mă bucură și fiindcă în acest fel am contribuit și eu, și colegii mei, la revenirea acestui obicei de consum, acela de a ne întoarce în sălile de cinema. Însă filmul poate duce mai departe aceste cifre, fiindcă ele rămân în cinematografe și în următoarele săptămâni”.
Admite că a avut și ceva emoții, la data producerii peliculei:
„Investiția în acest film s-a ridicat la circa 600.000 de euro. Banii au venit din partea mea și a partenerului meu, Vidra Producțion. În ceea ce mă privește, investiția mea s-a ridicat între 250.00 și 300.000 de euro.
Mărturisesc că am avut ceva emoții, fiindcă noi nu avem în spate o multinațională de resort care să ne susțină financiar, așa că venim cu banii de acasă. Ca atare, cum în orice proiect există o doză de risc, chiar dacă știam bine ce avem de făcut, am avut ceva emoții!”.
Pe de altă parte, la o lună de la lansarea peliculei, Selly recunoaște că acum se poate vorbi chiar despre un profit frumușel:
„Filmul a înregistrat până în prezent încasări de circa nouă milioane de lei, adică vreo două milioane de dolari. Cifrele astea ne asigură și recuperarea investiției, dar și un anume profit. Însă lumea trebuie să știe că nu toată această sumă ne revine nouă, producătorilor.
În fapt, cea mai mare parte merge spre cinematografe, fiincă ele sunt principalul segment al infrastructurii în domeniu, cu taxele și impozitele pe care le au de plătit, inclusiv cele la energie electrică, majorate în ultima perioadă de timp, așa cum știe mai totată lumea!”, mai adaugă îndrăgitul vlogger.
Pentru Selly, dintre cele trei pelicule de care și-a legat și numele, cel dintâi rămâne și marele favorit: „Romina are un parcurs cu totul ieșit din comun. Dar, pentru mine personal, ”5GANG: Un altfel de Crăciun” o să fie proiectul drag inimii. Și fiindcă a fost cel dintâi, și fiindcă a creat deja o tradiție ca lumea să-l vadă sau revadă în acea ultimă lună a anului”, a conchis el.