Cu siguranță nu te-ai gândit la asta, dar iată ce detaliu intern de pe etichetele produselor de la Kaufland îți poate fi de folos, data viitoare când mergi la cumpărături. Puțini sunt consumatorii care știu despre ce este vorba, de fapt.
Atunci când mergi la cumpărături și vrei să achiziționezi mai multe produse, în special vorbind de cele alimentare, inspectorii sanitari îți recomandă să citești cu atenție informațiile scrise pe etichete.
Important de reținut este că în fiecare magazin Kaufland există rafturi pline cu produse care au scopul, în primul rând, să informeze clienții despre prețul articolului respectiv.
Cu toate acestea, pe etichete sunt trecute mult mai multe detalii, precum prețul inițial și reducerea promoțională, în cazul în care aceasta există.
De asemenea, pe orice etichetă ale alimentelor trebuie să fie menționat raportul caloric, precum și ce aditivi, substanțe sau grăsimi conține respectivul produs.
Recent, un angajat de la Kaufland ar fi dezvăluit, potrivit publicației germane TZ, ce reprezintă, de fapt, linia care apare pe codul de bare de pe etichetele de preț Kaufland.
Pe unele etichete există o linie sub codul de bare, în timp ce pe alte ambalaje poți vedea o linie care trece prin mijloc și „taie” codul de bare. Ambele semnale ar trebui să aibă semnificații diferite.
Conform sursei citate, produsul pe a cărui etichetă observi o linie plasată sub codul de bare reprezintă un articol ce rămâne în interval.
Dacă pe eticheta produsului respectiv apare linia care taie codul de bare, atunci acesta ar fi un articol promoțional care nu va fi vândut ulterior. Sau un articol întrerupt care altfel este în afara gamei.
„În mare parte după o vânzare, când nu mai există stoc”, spune presupusul angajat Kaufland, potrivit sursei citate.
Ce câștigă clientul din cunoașterea acestui mic detaliu? Codul de bare tăiat îți arată faptul că ar putea fi ultima ta șansă de a cumpăra produsul pe care ai pus ochii, articolul nefiind disponibil peste o anumită perioadă de timp.
De asemenea, codul de bare tăiat de pe etichetele produselor îți dă de înțeles faptul că articolul nu mai este în termenul de valabilitate și trebuie aruncat cât mai curând.
Citește și De unde vin produsele care se vând în magazinele Mega Image. Detaliul care te va surprinde