Secretele restaurantelor, dezvăluite de un chelner. Ce se întâmplă în bucătării, de fapt

Secretele restaurantelor, dezvăluite de un chelner. Ce se întâmplă în bucătării, de fapt
Care este secretul restaurantelor? Un chelner a dezvăluit totul

Un chelner a dat din casă! Angajatul a dezvăluit secretul restaurantelor. Ce se întâmplă în realitate în bucătării? Nici nu te-ai fi gândit că lucrurile stau atât de rău în ‘inima’ localului unde îți servești masa.

Un chelner a dezvăluit secretul restaurantelor

Fiecare restaurant are mici trucuri pe care le ține strict în prim-planul celor din casă. Fiecare local are ceva special al lui, dar și secrete pe care le feresc bine de cei care comandă de la ei. Un lucru inedit se întâmplă, însă, în bucătărie. Inima fiecărui restaurant este cu siguranță bucătăria, pentru că mulți revin sau nu într-un loc dacă sunt mulțumiți de cele comandate.

Desigur că aici intervin și detalii precum servirea, dar și felul în care este amenajat totul. Emisiunea „Good Morning America” şi revista americană Reader’s Digest au dezvăluit câteva secrete pe care niciun chelner nu le spune direct clienților.

Există o listă care te ajută să afli ce anume nu trebuie să comanzi în restaurant. Chiar unii angajați au recunoscut că îi păcălesc cu regularitate pe cei care poposesc la locul lor de muncă, scrie Daily Mail.

„Unor clienţi le spun că…”

Un detaliu extrem de important o să vină în atenția celor care nu consumă produse de origine animală. Un chelner a susținut că i-ar spune unui client vegetarian că un anumit fel de mâncare nu conține carne doar pentru a-și vinde produsul, indiferent dacă este sau nu adevărat acest lucru.

O angajată din Kansas a mărturisit că după ora 20:00 vinde numai cafea decafeinizată pentru a nu fi nevoită să spele două aparate: „Aduc la masă 12 căni de cafea, iar unor clienţi le spun că este cafea obişnuită, iar altora le spun că este decafeinizată. Însă toate cănile au cafea fără cafeină”.

Pentru cei cu diverse preferințe sau alergii la lapte, o altă chelneriță ar pune la dispoziție oricare tip ar avea pentru că nu este practic să ai atât de multe feluri de lapte. Un alt angajat dintr-un restaurant a completat că într-o proporție de 99% din cazuri omleta de la micul dejun este făcută din pudră, nu din ouă proaspete.

De asemenea, o chelneriță de la un recunoscut lanț de restaurante a mai adăugat că: „Punem zahăr în produsele pentru copii pentru a le face mai apetisante. Serios. Punem zahăr mai mult chiar şi în aluatul pentru pizza destinată copiilor”.

Unele detalii i-au făcut și pe cei care lucrează în domeniul HoReCa să fie mai atenți atunci când iau masa în oraș: „Acum, că am lucrat într-un restaurant, nu aş cere niciodată lămâie în băutură. Toţi ating lămâile. Nimeni nu le spală. Doar le curăţăm, le tăiem şi le aruncăm în pahare.”