Gigantul și-a propus, încă de acum un an, să ofere clienților săi produse de calitate la prețuri mici, iar schimbarea majoră care a apărut în magazinele Auchan România asta își propune, iar clienții se vor bucura.
Inspirat de un concept deja existent în piață, se anunță schimbarea majoră care a apărut în magazinele Auchan România, pentru moment fiind vorba doar de o singură locație, cea din Brașov, despre care, conform comunicatului emis de retailer, „magazinul Auchan Brașov Vest devine ATAC HIPER DISCOUNT by Auchan.”
Concret, conceptul regăsit la Selgros și Metro intră în piața vânzărilor cu amănuntul, și anume cu cât cumperi o cantitate mai mare de produse din Auchan România din aceeași gamă, cu atât prețurile scad.
„În hiper discountul ATAC Bartolomeu vei găsi tot timpul prețuri mici la produse proaspete, de băcănie, detergenți și produse de curățenie, produse cosmetice și îngrijire, băuturi alcoolice și răcoritoare și multe altele.
Iar dacă ai deja un card de fidelitate MyCLUB Auchan sau MyBusiness CLUB Auchan vei beneficia de prețuri speciale la o selecție de produse.”, se arată în comunicatul emis de retailer.
Noul concept, denumit hipermarket ATAC, este lansat de astăzi, 10 aprilie, în Brașov, iar ulterior, în funcție de volumul de vânzări și de ce succes va avea, compania ar putea extinde noul sistem și în celelalte magazine din țară, inclusiv prin schimbarea unora dintre locațiile din București.
În comunicat se mai precizează că acest tip de comercializare va vea o gamă de peste 17.000 de produse alimentare și nealimentare, la prețuri mici, în funcție de cantitatea cumpărată de clienți.
Reamintim că la începutul anului Auchan lansa și sistemul de vânzare fără casă de marcat şi fără casieri, care genera o serie de polemici pe această temă.
Așa cum s-a întâmplat în mai toate marile lanțuri, annul 2023 a fost un an greu și pentru gigantul francez Auchan, având vânzări și profituri în scădere.
Cu toate acestea, grupul francez de retail vede loc de îmbunătățiri în 2024, asta și datorită achiziției unor noi anțuri de magazine și alianțe profitabile, precum cea cu Intermarché.
Pe de altă parte, anul 2024 aduce și noi schmbări, astfel că grupul investește un miliard de euro pentru a reduce o treime din cele 400 de hipermarketuri ale sale, iar ținta este de un sfert pentru următorii cinci ani.
De asemenea, puternic angajată în franciză, atât pentru magazinele de proximitate, cât și pentru supermarketuri, atât în Franța, cât și în alte țări, inclusiv pe piața românească.