Magazinele Lidl din Irlanda au recurs la o schimbare radicală pentru a reduce facturile la electricitate. Cu siguranță clienții vor observa, dar îi va afecta în vreun fel?
Lanțul de supermarketuri Lidl a declarat că a stins jumătate din luminile din magazine pentru a reduce costurile și pentru a proteja clienții de creșterile de preț.
Această măsură a fost luată doar pentru magazinele din Irlanda deocamdată. Potrivit CEO-ului companiei, mutarea face parte din eforturile generale de reducere a costurilor.
„Am examinat fiecare domeniu al afacerii noastre pentru a vedea cum am putea reduce costurile pentru a minimiza impactul asupra clienților noștri. Am luat multe măsuri diferite și un exemplu simplu în acest sens este iluminatul în magazinele noastre.
Clienții ar fi putut observa că am stins jumătate din luminile din magazinele noastre în ultimul an și jumătate doar pentru a încerca să reducem facturile la electricitate, ceea ce ne permite să protejăm cu adevărat clienții de unele dintre aceste creșteri de preț”, a declarat JP Scally pentru BBC News.
Retailerul a mai anunțat că va investi suma de 150 de milioane de lire pentru a-și extinde rețeaua de magazine în viitorul apropiat. Această investiție ar putea crea circa 400 de locuri de muncă până în anul 2030, potrivit reprezentanților companiei.
Pe lângă toate acestea, JP Scally a declarat că, de asemenea, vor continua să investească în modernizarea magazinelor sale existente.
„Privind rata de expansiune a numărului de angajați în ultimii ani și aplicând această tendință în anii următori, împreună cu noile deschideri de magazine, probabil că ne putem aștepta să avem între 200 și 400 de noi colegi în afacerea noastră până în 2030”, a precizat JP Scally.
Cota de piață a Lidl în Irlanda de Nord a continuat să crească, iar acum se află la 9,1%, potrivit celor mai recente date. De asemenea, cifra de afaceri a atins un record de 492 de milioane de lire sterline. Lidl este prezent în Irlanda de Nord de peste 25 de ani.