Schimbare importantă la Vocea României, în sezonul 9. PRO TV a luat o decizie de ultimă oră
”Vocea României”, emisiune de talente care a avut premiera în 2011 în România, are parte de o schimbare importantă, după atâția ani în care apele au fost limpezi.
PRO TV, decizie de ultimă oră. Schimbare importantă la ”Vocea României”
”Vocea României”, de la PRO TV, concursul care adună pe o scenă talente și timbre speciale din toată lumea, a decis să facă schimbări importante. De când a apărut pe sticlă, din 27 septembrie 2011, a urmat același curs, modificând, în schimb, jurații, dar a revenit la sezonul 9 cu un format care, din audiențe, avantajează. Acum, emisiunea de talente a făcut o modificare în privința premiului în valoare de 100.000 de euro.
Potrivit paginademedia.ro, din sezoanele precedente se poate observa că erau mai mulți finanțatori, anume Ciuc, Avon, Giusto, Splend’Or, Fortifikat. Cert este că cel dintâi sponspor a fost, până anul trecut, Telekom. Acum, s-a ales un sponsor principal: Splend’Or, jucător din industria de bijuterii.
”E momentul să strălucim împreună”
„Pasiunea pe care o vedem de 8 ani pe scena Vocea României transformă totul într-un spectacol impresionant. Pasiunea, care definește și povestea Splend’or de 13 ani, este cea care ne-a ajutat să dezvoltăm o rețea de peste 50 de magazine în România, oferind cea mai variată selecție de bijuterii și ceasuri renumite pe plan interrnațional.
An de an, ne-am dorit să fim mai performanți, competitivi si inovatori, urmărind strategii actuale care să ne consolideze poziția în piață și care să ne apropie și mai mult de consumator, generând experiențe memorabile.
Înțelegând pe deplin puterea pe care o ai atunci cand faci lucrurile cu pasiune, am ajuns la concluzia că putem porni pe acest drum comun cu Vocea României și că e momentul să strălucim împreună”, Mădălina Diaconu, Marketing Manager Splend’Or.