Compania de care vorbim astăzi are o istorie care datează încă din 1945. La început afacerea gigantului se baza pe vânzarea de șuruburi. De atunci, grupul de firme „Würth Group” a devenit liderul pieței globale în comerțul cu materiale de asamblare și fixare și cuprinde în prezent aproximativ 400 de companii în peste 80 de țări, iar anunțul dat recent de reprezentanții acesteia ar putea face invidios orice român, având în vedere că va acorda șase săptămâni de concediu şi al 13-lea salariu.
În urmă cu 78 de ani, ceea ce astăzi o lume întreagă cunoaște ca fiind brand-ul „Würth Group”, un gigant austriac, își începea activitatea prin vânzarea de șuruburi într-un magazin de feronerie deținut de Adolf Würth.
Acesta și-a înscris mica sa afacere în registrul comerțului din Künzelsau la 16 iulie 1945, iar această dată marchează începutul unei întreprinderi globale. În prezent, cele 400 de companii ale grupului operează în 80 de țări din întreaga lume.
În iunie 1945, la sfârșitul celui de-al Doilea Război Mondial, Adolf Würth a decis să înființeze o afacere de vânzare cu ridicata a șuruburilor. Primele șuruburi au fost transportate cu un car cu boi împrumutat.
Astăzi, grupul care își are sediul în Künzelsau, Baden-Württemberg, este liderul pieței globale în vânzarea de materiale de asamblare și fixare și 90 de camioane, 2.250 de paleți, 49.000 de colete și 750 de tone de mărfuri comandate părăsesc zilnic zona de încărcare a Adolf Würth GmbH & Co. doar pentru clienții din Germania.
În 1994, gigantul asutriac intra pentru prima dată și pe piața din România, acaparând rapid un prim loc în acest segment de piață, iar astăzi are în oferta sa de pe piața românească peste 20.000 de produse.
Vezi și: Gigantul austriac care ia România cu asalt. Angajările vor curge pe bandă rulantă
Gigantul austriac Würth Group are peste 83.000 de angajați în peste 400 de companii care operează 2.500 de magazine în 80 de țări. Conform declarației financiare anuale auditate, Grupul a generat vânzări consolidate de 17,1 miliarde de euro și un rezultat operațional înainte de impozitare de 1.270 milioane de euro în anul fiscal 2021.
Dar, marea noutate vine în acest an, reprezentanții grupului de firme anunțând noi beneficii angajaților săi austrieci, fiind vorba de cel puțin sase săptămâni de concediu şi al 13-lea salariu, beneficii la care, în aceste zile, cei mai mulţi români doar visează la aşa ceva.
Conform publicației „Heute”, compania a anunțat că va acorda tuturor angajaților șase săptămâni de concediu după un an de activitate în cadrul companiei, anunțul fiind făcut de Alfred Wurmbrand, purtător de cuvânt al conducerii.
Justificare acestei informații vine ca urmare a faptului că „sunt necesare măsuri îndrăznețe pentru a continua să fim atractivi pe piața muncii„, potrivit conducerii Würth Group care are în țara de origine aproape 1.000 de angajați, anunțând că anul trecut a generat vânzări de 297,1 milioane de euro.