Șapte tineri din Iași, umiliți pe Aeroportul Henri Coandă. O firmă de transport i-a abandonat cu tot cu bagaje

Șapte tineri din Iași, umiliți pe Aeroportul Henri Coandă. O firmă de transport i-a abandonat cu tot cu bagaje
Șapte tineri din Iași, umiliți pe Aeroportul Henri Coandă. O firmă de transport i-a abandonat cu tot cu bagaje

Câțiva tineri din Iași au rămas blocați în București după o neînțelegere cu reprezentanții companiei „Massaro”. Cei șapte tineri se întorceau din Turcia. Cu toate că au cumpărat biletele online cu o săptămână înainte, nu au mai putut ajunge acasă.

Tineri abandonați în București de o firmă de transport

Grupul format din șapte tineri a rămas blocat în Aeroportul Henri Coandă. Aceștia și-au cumpărat bilete online, în valoare de 504 lei, pentru a se întoarce din Otopeni la Iași. Cu toate acestea, autocarul nu a mai venit.

Ieșenii au așteptat ore în șir la aeroport, însă plecarea s-a făcut din București. După ce firma „Massaro” nu a mai avut acces în incinta aeroportului, site-ul companiei nu a mai fost actualizat. În momentul în care călătorii au cumpărat biletele, aceștia au selectat biletele cu precizarea ca plecarea să se realizeze din Otopeni.

Am început să ne panicăm și să sunăm la numerele de telefon de la firmă și nu ne-a răspuns nimeni. Am mers la punctul de informare „Massaro” din aeroport și era închis. Nu înțelegeam ce se întâmplă și deja se făcea târziu și noi nu mai plecam acasă.

Știam că sunt plecări din interiorul aeroportului, doar că ei nu și-au actualizat site-ul și aceste plecări nu mai sunt valabile. Eu pe site, când am luat biletul, am bifat Otopeni. Când am aflat că nu mai vin acolo microbuzele am plecat la autogară”, a precizat Alina M., ieșeanca umilită de compania „Massaro”.

Reprezentanții companiei spun că sunt nevinovați

După ce au așteptat mai multe ore, fără alte soluții, tinerii au fost nevoiți să-și cumpere alte bilete, de la o altă companiei de transport. Într-un final, aceștia au primit un răspuns de la firma de transport, spunând că șoferul de la ora 11:00 i-ar fi sunat de mai multe ori, însă tinerii nu au răspuns.

Reprezentanții firmei de transport susțin că sunt nevinovați, iar tinerii nu vor fi despăgubiți, deoarece aceștia nu au răspuns la telefon când au fost contactați.

„Dumnealor și-au luat bilete online, iar pe bilet scria clar București – Iași, nu Otopeni. Trebuiau să meargă la gara din București nu în aeroport. Pe mine m-a sunat șoferul care avea cursa de 11:00 de două ori să îmi spună că un grup 7 persoane nu se prezintă la microbuz. Acesta i-a sunat de 3 ori și a mers până la aeroport să îi caute și nu i-a găsit. I-a trecut pe foaie ca neprezentați și asta a fost. Nu este vina noastră că nu au răspuns la telefon și nu vom despăgubi aceste persoane”, a declarat dispecerul de la Bacău, pentru BZI.ro

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI