O nouă ofertă introdusă în magazinele Lidl din România i-a determinat pe clienți să se calce în picioare – la propriu – pentru a ajunge în posesia produsului expus pe rafturi. Localnicii s-au îmbrâncit pentru a se asigura că nu rămân fără acest aliment. De la 32 de lei, cât costa inițial, a fost vândut cu 19 lei. Foto
Scenă halucinantă filmată într-un magazin Lidl din România. Periodic, reprezentanții lanțului german de retail introduc oferte cu diverse scopuri, printre care se numără și atragerea clienților. Doar că cea mai recentă reducere a agitat spiritele în rândul consumatorilor.
Indiferent dacă este vorba despre eliberarea unor stocuri pentru a face loc mărfurilor noi sau despre valorificarea cererii reduse, ofertele atrag întotdeauna românii în magazinele Lidl. Nimeni nu contestă faptul că acestea mențin ritmul vânzărilor, însă ce s-a întâmplat recent i-a lăsat pe mulți fără cuvinte.
În magazinele Lidl din România a fost introdusă o nouă ofertă pentru clienți: cașcaval afumat la preț redus. O bucată de cașcaval, care prezenta un preț inițial de 32 de lei, a putut fi cumpărată la numai 19 lei în unitățile comerciale ale lanțului german de retail.
O scenă filmată într-un magazin Lidl din Suceava, potrivit informațiilor din spațiul public, ne aduce aminte de perioada în care românii luau cu asalt rafturile de hârtie igienică din supermarketuri, în urmă cu circa doi ani de zile, când cazurile de coronavirus se înmulțeau.
Zeci de clienți s-au călcat în picioare într-un magazin Lidl din Suceava, pentru a se asigura că nu rămân fără cașcaval afumat la preț redus. Oferta i-a determinat pe consumatori să se îmbrâncească – doar, doar să nu rămână fără bucata de aliment preferat.
Potrivit imaginilor publicate pe rețelele sociale, oferta a scos din minți mai mulți oameni. Pensionarii făceau totul pentru a ajunge să prindă ultima bucată de cașcaval afumat. Un consumator a și căzut pe culoar, în încercarea de a ajunge în posesia alimentului vândut la preț ieftin.
„Stați, domnule! Ești nebun la cap?”, poate fi auzit exprimându-se un român, pe fundal, într-un material video publicat pe rețelele sociale.
Clienții Lidl au fost surprinși căutând chiar și în spatele rafturilor alimentul expus la ofertă. Primii consumatori care au prins oferta și-au cumpărat chiar și câte 10 bucăți de cașcaval afumat.