Pacientă, îngrozită de ce a găsit în mâncarea primită de la spital. Cum se apără managerul unității medicale. Video revoltător

Pacientă, îngrozită de ce a găsit în mâncarea primită de la spital. Cum se apără managerul unității medicale. Video revoltător
Mâncarea primită de pacienta Spitalului Județean Baia Mare

O situație de necrezut pentru România secolului 21 a fost reclamată de o pacientă a Spitalului Județean Baia Mare, care a născut recent un copilaș prematur. Aceasta a fost șocată să primească la masa de prânz o ciorbă care conținea ingrediente care i-au provocat scârbă și multă indignare. După ce a fotografiat și a filmat porția de mâncare, managerul spitalului a fost contact pentru a da lămuriri cu privire la neregulile care au loc în spitalul pe care îl conduce.

Ce șoc a trăit femeia după ce a descoperit „surpriza” din supa de pui

Nu mai este niciun secret cu privire la condițiile insalubre în care sunt tratați pacienții din spitalele românești. De asemenea, nici mesele sărăcăcioase și lipsite de orice urmă de gust nu mai reprezintă o surpriză. Cu toate acestea, o tânără mămică a reușit să îngrozească milioane de români după ce a făcut publice imaginile care surprind supa de pui cu pene lungi și dese pe care a primit-o la masa de prânz.

Din păcate, aceste situații în care pacienții preferă să moară de foame sau să apeleze la orice altă metodă de a-și procura o farfurie de mâncare decât să consume hrana primită în spital sunt des întâlnite. În urma reclamației făcute de pacientă, managerul Spitalului Județean Baia Mare a acuzat personalul de la bucătărie de neglijență și de nerespectare a anumitor reguli. Acesta a dat asigurări cu privire la demararea unei anchete și sancționarea vinovaților.

Cum vor fi pedepsiți vinovații

Vizibil dezamăgit de cele întâmplate, managerul unității medicale a explicat că nu știa ce mâncare primesc pacientele Secției de Prematuri, motiv pentru care, după incident, acesta l-a trimis pe șeful departamentului de Achiziții să verifice motivele pentru care s-a ajuns la o asemenea degradare a meniului destinat pacienților. În cele din urmă, medicul susține că în urma aflării vinovatului, ar putea să apeleze la o sancțiune drastică precum cea a desfacerii contractului de muncă.

„Din păcate, am avut un incident regretabil pentru care îmi cer scuze, și în fața mămicii, și în fața celorlalți pacienți ai spitalului. Am demarat o anchetă în acest sens, cineva trebuie să răspundă pentru că e vorba de neglijență crasă la locul de muncă.

Nu ne putem bate joc de locurile noastre de muncă și din acest motiv îl voi căuta pe acel responsabil care a fost extrem de superficial și care, prin neglijența muncii sale, a dus la acest incident absolut regretabil.

Voi merge până la desfacerea contractului de muncă, dacă asta repară partea de stricăciune a imaginii spitalului, care este umbrită de neglijența unuia sau altuia”, a declarat Alexandru Oros, potrivit observatornews.ro. (Vezi imagini video).

Cu privire la cei 20 de lei, suma zilnică alocată pentru hrana pacienților, managerul a dezvăluit că sunt suficienți, în ciuda faptului că mulți reprezentanți din Sănătate au recunoscut că bugetul alocat pentru hrană este foarte mic.