Vești bune pentru Dacia! Compania a reușit să ajungă exact unde și-a propus în Europa, așa că toți ce preferă mașinile acestea o să se bucure enorm, semn că au ales să facă o investiție extrem de bună. Anunțul este unul surprinzător!
Dacia a reușit să facă o premieră românească, modelul Sandero fiind autoturismul cu cele mai multe înmatriculări noi în iulie. Aceasta este prima oară când mașinile ocupă aceasta poziție fruntașă la nivel european, semn că afacerea are parte de mult succes.
Sandero a urcat în top pe piața europeană după ce a avut o creștere uriașă în patru luni. În iulie au fost înregistrate aproximativ 20.500 de unități înmatriculate, existând o creștere de 6% față de iulie 2020. În acest an, este vândută a treia generație a modelului.
Reprezentanții Dacia au motive de bucurie! Versiunea Stepway reprezintă 75% din vânzările din Europa, aceasta fiind produsă chiar în România. Între timp, Dacia Duster și Ford Puma ocupă și ele locuri fruntașe, conform datelor furnizate de Automotive News Europe.
Dacia Duster s-a clasat pe locul 8, cu 13.329 unități, înregistrând o scădere cu 19% față de iulie 2020. Între timp, Ford Puma a avut 13.300 de unități, cu o creștere de 2% față de luna similară a anului trecut, primind locul 9.
Modelele Dacia Logan și Sandero sunt preferate de foarte mulți șoferi, dar, în urmă cu două luni, posesorii autoturismelor erau chemați de urgență la service după ce o problemă uriașă a fost sesizată. Specialiștii au vrut să analizeze imediat o defecțiune de închidere a capotei motorului.
Producătorul s-a mișcat repede și un apel de urgență de tip RAPEX, anume Sistemul European de Alertă Rapidă pentru Produse Periculoase, a fost transmis de autoritățile portugheze către șoferi.
Unele capote se puteau deschide chiar în timp ce mașinile erau folosite, așa că defecțiunea putea să ducă la multe probleme, riscul unui accident fiind ridicat.
Mai multe modele Dacia III, produse între 5 noiembrie 2020 și 24 decembrie 2020, dar și modele Sandero, făcute între 2 septembrie 2020 și 13 ianuarie 2021, au fost duse la uzina din Mioveni pentru ca problema să fie analizată de către specialiști.
De asemenea, defecțiunea a fost sesizată și la modelele Sandero, produse între 8 octombrie 2020 și 15 ianuarie 2021, la uzina din Tanger, Maroc. Mai mulți șoferi au fost chemați pentru ca problema să fie rezolvată și să nu existe accidente produse în momentul în care capota se deschide.