Compania franceză Renault se poate mândri cu noile modele de Dacia. A reușit în prima parte a anului să-și crească vânzările pe două din cele mai importante piețe ale companiei. Trendul este în creștere, după ce anul trecut vânzările au scăzut dramatic. Motivul acestor scăderi au fost efectele economice ale Pandemiei covid.
Producătorul român de automobile Dacia a vândut cu 13% mai multe unități Sandero în Europa în ianuarie 2021. Cifrele sunt mai mari comparativ cu aceeași lună din 2020. Această creștere s-a datorat și din cauza unei relative stabilități economice pe cele mai importante piețe.
În același timp lansarea modelului electric, Dacia Spring, ce mai ieftin model din clasa sa, a contat foarte mult în exercițiul financiar pentru primele patru luni din 2021. Două din piețele importante pentru Renault, Spania și Italia, au înregistrat o creștere în volumul de vânzări.
Pe cele mai importante două piețe de desfacere a companiei Renault, Spania și Italia, volumul vânzărilor la mașinile Dacia Sandero Stepway a crescut. În primele patru luni, în Spania s-au vândut 264.655 autoturisme.
Creșterea vânzărilor a crescut astfel cu 18,8% mai multe ca în 2020. Pe cealaltă piață, din Italia, Renault a vândut în total 145.033 autoturisme, în comparație cu aceeași perioadă din 2020.Vedeta a fost Dacia Sandero Stepway, cu 1.600 de unități înmatriculate în Spania, de exemplu, a mai pierdtu din popularitate.
Cu toate astea, cifrele din acest al doilea an de Pandemie, sunt mult mai mici decât cifrele înregistrate în urmă cu doi ani, de exemplu. Noile modele de Stepway nu au fost lansate pe piața italiană, ci doar în Spania pentru moment.
Lipsa de interes la noile modele de Stepway sau Logan vine pe fondul eliminării motorizărilor diesel. Renault speră ca în următoarele patru luni să-și mărească volumul de vânzări, inclusiv pe piața germană și britanică.
Recent Renault anunța un parteneriat profitabil în Polonia. Parteneriatul, prin care se închiriază pentru 5 euro pe zi, un model electric Dacia Spring, era anunțat chiar de CEO-ul Renault, Luca de Meo, la începutul acestei luni.
”Sunt încântat să văd acest parteneriat prind viață în agențiile de închiriere E.Leclerc, cu Dacia Spring și Renault Zoe. Împreună cu centrele E.Leclerc, contribuim la mobilitatea electrică accesibilă cât mai multor persoane.
Mai ales din punct de vedere al prețului, comodității și proximității. Sunt convins că mobilitatea de mâine va fi construită ca un ecosistem cu parteneriate utile, concrete și de teren precum acesta.”, anunța Luca de Meo, CEO Groupe Renault.