‘Regele de la Kaufland’. Ce au făcut șefii nemților ca să-i atragă pe clienți în magazine
Rețeaua de magazine Kaufland a dat lovitura! Celebrul lanț de supermarketuri sărbătorește un succes neobișnuit, Nu s-a mai întâmplat asta până acum! Ce au făcut șefii Kaufland ca să-i atragă pe clienți în magazine. Nimeni nu se aștepta ca această metodă să funcționeze.
Cum a dat lovitura Kaufland
Kaufland sărbătorește un succes neașteptat. Lanțul de magazine a câștigat un premiu YouTube cu reclama sa pentru „King of Kaufland” (trad. „Regele de la Kaufland”). Acest lucru se datorează probabil și youtube-urului Knossi.
Cele mai nebunești vloguri, ultimele episoade de talk-show-uri americane sau documentare interesante – poți urmări multe pe YouTube. Faptul că un videoclip Kaufland este unul dintre cele mai reușite vine ca o surpriză. Supermarketul îi datorează asta lui Knossi, animator și moderator german celebru. Acest lucru a contribuit semnificativ la succesul unei campanii publicitare.
Lanțul de magazine Kaufland: Succes neobișnuit
Faptul că lanțul de supermarketuri Kaufland a dat lovitura cu reclama menționată mai sus se datorează probabil și lui Knossi, un youtuber foarte cunoscut în Germania, adesea numit „Regele internetului”. Animatorul nu a vrut să împartă coroana și a provocat gigantul alimentar Kaufland. Cu succes!
Lanțul german de magazine a pierdut provocarea nebună cu Knossi și apoi a trebuit să-l facă „Regele de la Kaufland”. Jens Knossalla, așa cum este numit în viața reală, a înnebunit internetul.
„Rezultatul ne-a convins clienții, premiul câștigat este acum realizarea noastră supremă”, a spus Marc Grimm, șeful campaniei de management și digital la Kaufland Germania.
Reclamele sunt adesea discutate mult pe Internet
O nouă campanie publicitară se desfășoară în prezent. În loc de rege, Kaufland se bazează pe opusul: răzbunătorul săracilor care ia de la rege. Noul erou publicitar se numește „Robin von Kaufland”. Această reclamă este, de asemenea, mult discutată.
Clasamentul YouTube Ads arată cele mai creative mărci și videoclipurile lor promoționale pe care spectatorii YouTube le-au vizionat de-a lungul unei perioade. YouTube onorează cele mai de succes reclame din 2016 și, începând din acest an, și categoriile de format super scurt (6 secunde), format scurt (10-30 secunde) și format lung (30+ secunde).