Ca în fiecare an, marile lanțuri de magazine au un program special de Sărbătorile Pascale. Lanțul de magazine Pepco a publicat zilele acestea programul stabilit pentru perioada 29 aprilie – 9 mai 2021.
Lanțul de magazine poloneze, Pepco, și-a stabilit programul de lucru. Pentru perioada 29 aprilie – 9 mai 2021 toate cele aproape de 300 de magazine vor avea un program adaptat pentru Sărbătorile Pascale. Marea majoritate a magazinelor deținute de concernul polonez se regăsesc în marile mall-uri din România.
Conform tabelului publicat pe site-ul oficial, începând cu 29 aprilie, programul începe la ora 8:00 dimineața și se va încheia în jurul orei 21:00, joi 29 și vineri 30 aprilie. Programul magazinelor este adaptat în funcție de orașele și de restricțiile impuse de autorități.
Pe data de 1 mai 2021, magazinele Pepco din țară vor avea programul de lucru începând cu ora 8:00 dimineața. Tot în funcție de restricțiile zonale, unele se vor închide în jurul orei 17:00, respectiv ora 18:00. În anumite localități de 1 mai, anumite magazine Pepco vor fi deschise doar până la ora 16:00, cum este cazul unui magazin din Arad.
Pe data de 2 mai toate magazinele vor fi închise. Din data de 3 mai orarul magazinelor Pepco variază, în funcție de orașul în care se află. De exemplu magazinul Pepco situat în mall-ul din Alba Iulia va avea program între orele 14:00 și 21:00, pe data de 3 mai.
Pe 4 mai, în aproape toată țara, magazinele retailer-ului polonez vor reveni la program normal. Începând cu 4 mai intervalul orar stabilit va fi între 8:00 – 21:00. (vezi galeria)
Anul trecut, în plină Pandemie, polonezii au reușit să deschidă alte 30 de magazine, la nivel național. Odată cu deschiderea acestora Pepco a ajuns la aproximativ 300 de magazine. Marea lor majoritate sunt regăsite în aproape toate mall-urile din marile orașe. Conform oficialilor, în septembrie 2020 s-au mai deschis alte câteva magazine în Capitală și în Iași.
Pepco reprezintă un lanț european de magazine cu reduceri care oferă îmbrăcăminte pentru întreaga familie, și mai ales pentru cei mici. Un alt element important sunt și produsele de uz casnic la cele mai mici prețuri.
Lanțul de magazine a avut o creștere dinamică în ultimii 20 de ani în Polonia. Deține peste 1000 de magazine în toată țara. Următorul pas a fost extinderea lanțului în Europa. Recent oficialii companiei au anunțat intenția de extindere a lanțurilori de magazine și în Italia. Prețurile mici și produsele de calitate i-au făcut un jucător important în piața de discount-retail din Polonia, dar și în Europa.