Unul dintre cele mai populare produse de la Lidl a fost scos de pe piață, după ce clienții faimosului retailer german au fost avertizați în legătură cu faptul că alimentul ar fi fost contaminat cu pesticide. Ce mesaj au transmis oficialii companiei către consumatorii lor fideli.
Lanțul de supermarketuri Lidl a transmis un avertisment către clienții lor, după ce un lot de floricele Snaktastic pentru microunde ar fi fost contaminat cu un pesticid interzis. Consumatorii au primit un avertisment din partea companiei:
„Retragem de pe piață floricelele de porumb Snaktastic pentru microunde, atât variantele sărate, cât și cele dulci, care expiră pe data de 17.12.2024, pe care înregistrările noastre arată că le-ați cumpărat. Acest lucru se datorează produsului care poate conține clorpirifos, un pesticid interzis în Marea Britanie.
Deși este puțin probabil ca consumul de popcorn Snaktastic pentru microunde să prezinte un risc imediat pentru sănătate, consumul continuu de clorpirifos pe o perioadă lungă de timp poate reprezenta un risc potențial pentru sănătate.
Nu sunt afectate de această retragere nicio altă dată înainte de termen sau orice alte produse Snaktastic. Vă rugăm să verificați ambalajul pentru a vedea dacă este posibil să aveți producția afectată.”, se arată în comunicatul celor de la Lidl.
Oficialii de la Lidl le-au îndemnat cumpărătorilor care au procurat acest articol să-l returneze în magazinele lor, pentru a-și primi banii înapoi.
„Oricine a achiziționat floricele noastre Snaktastic pentru microunde, atât variantele sărate, cât și cele dulci, cu data ca termen de valabilitate 17.12.2024, ar trebui să returneze articolul la magazinul local Lidl pentru o rambursare.”, au completat reprezentanții supermarketului.
Citește și De unde vin, de fapt, produsele Cien de la Lidl. E o companie uriaşă, sigur nu ştiai
Pentru prima dată în 14 ani, cei de la Lidl au schimbat prețul unor anumite produse lactate, susține presa internațională.
Începând din data de sâmbătă, 29 aprilie, Lidl va vinde cutii de doi litri de lapte cu prețul de 2,19 euro. Articolul de bază fusese vândut la prețul de 2,29 euro înainte de reducere.
Lidl a declarat că scăderea prețului va transfera 2,7 milioane de euro în economii direct către cumpărătorii săi din Irlanda.
„Laptele este un aliment de bază și de ce are nevoie fiecare casă. Aceasta este o mișcare pozitivă a celor de la Lidl. Dar realitatea acesta este primul element în comerțul cu amănuntul alimentar, unde am văzut transparență în ceea ce privește prețurile.
Este cu siguranță un lucru pozitiv. Cu toate acestea, dacă îl considerăm eficient sau nu, este o altă chestiune. Probabil cel mai interesant element al acestui lucru este ceea ce vor face alții acum și modul în care reacţionează.
Și ei ar trebui să răspundă. Potrivirea prețurilor a fost întotdeauna o problemă, dar concurența prețurilor este foarte restrânsă.
Acesta este, sperăm, începutul unei schimbări a ceea ce se întâmplă cu prețurile de aproape doi ani.”, a declarat Dermott Jewell, consilierul pentru politici și consiliu al Asociației Consumatorilor din Irlanda (CAI).