Dacă nu te-ai hotărât încă ce produse să cumperi, mai așteaptă până mâine. Motivul este unul simplu, ca în fiecare săptămână, începând de mâine o să beneficiezi de o ofertă imbatabilă cu produsele care se vând 3 la preț de 2 la Lidl România. Citește mai departe și vezi despre ce produse este vorba. Ceea ce știm cu siguranță este că românii se vor îngrămădi să le cumpere.
Lanțul german de supermarketuri cu discount Lidl și-a dezvăluit planurile de a urmări o strategie de afaceri mai durabilă până în 2025, punând accentul pe reducerea numărului de produse de origine animală din oferta sa și pe creșterea gamei de proteine vegetale.
În cadrul Săptămânii Verzi, cel mai mare târg de agricultură din Germania, Christof Graf, cumpărătorul șef al gigantului de retail cu o cifră de afaceri de 100 de miliarde de dolari, a declarat că dorește să înlocuiască mai multe proteine de origine animală cu alternative pe bază de plante.
Potrivit lui Graf, nu există „nicio alternativă” la acest pas; ca specie umană, trebuie să trăim în limitele planetei, iar acest lucru poate fi realizat doar cu mai puține produse de origine animală, spunând că o schimbare este „fără alternativă, deoarece nu există o a doua planetă”.
Vezi și: Ce conțin pateurile vegetale, de fapt. Ce procent de legume au versus aditivi alimentari
Adăugarea unei oferte mai extinse de produse pe bază de plante ca avantaj competitiv pentru a atrage un grup țintă mai tânăr la Lidl. Detaliile privind transformarea într-un sortiment mai mult bazat pe plante urmează să fie anunțate după o analiză.
O schimbare în alimentația globală este fundamentală, iar Lidl consideră că are o datorie în acest sens nu doar ea însăși, ci și întregul sector de retail. Obiectivul Lidl este de a inspira clienții prin diverse campanii și activități, cu o abordare mai degrabă motivațională decât prescriptivă.
Dar, până la implementarea acestor strategii mai este timp, iar pe plan local retailerul german nu se dezminte și aduce noi oferte la prețuri fără egal, precum oferta cu produsele care se vând 3 la preț de 2 în magazinele Lidl România, și care intră joi în magazine.
Așa că, citește mai departe și vezi care este această nouă ofertă de joi.
Începând de joi, 4 mai, în magazinele Lidl România din toată țara începe o nouă campanie promoțională cu produse care se vând 3 la preț de 2. Lista cuprinde nu mai puțin de 11 produse, de la conserve și până la hrană pentru animalele de companie. Așadar, hai să vedem ce conține lista cu produsele care se vând 3 la preț de 2 la Lidl România.
Știm că mulți aveți animale de companie, așa că în oferta zilei de mâine veți găsi 3 produse din gama „Hrană umedă pentru pisici”, de la Coshida, iar prețul de achiziție este de 7,58 de lei pentru 415 g.
Vezi și: Produsele pentru 1 mai care apar sâmbătă în toate magazinele Lidl România. Va fi bătaie pe ele
În lista cu produsele care se vând 3 la preț de 2 veți mai găsi și dulciuri, și anume prăiturile „Bissimo Mini prăjituri cu glazură”, marca Confiserie Firenze, iar pentru trei astfel de produse veți plăti 13,98 lei pentru 210 g.
În gama de conserve, oferta de mâine aduce și „Pate de porc”, marca Baroni, la doar 3,98 de lei pentru trei produse, sau „File hering în sos tomat”, de la Nixe, la doar 8,98 lei pentru 3 x 170 g.
Iată ce veți mai găsi în lista cu produsele care se vând c3 la preț de 2 la Lidl România, începând de mâine:
Dacă v-am stârnit sau nu curiozitatea, puteți consulta singuri oferta zilei de joi și să vă decideți ce vreți să aveți în cămară. Baftă la cumpărături!