Produsul care dispare iarna la Lidl: ‘E ridicol’. Ce a pățit un client, momentul a devenit viral

Produsul care dispare iarna la Lidl: ‘E ridicol’. Ce a pățit un client, momentul a devenit viral
Lidl se confruntă cu tot mai multe reclamații

Un client Lidl a rămas uimit după ce a vizitat discounterul. Încercând să-și facă cumpărăturile, clientul a observat că din rafturile magazinului german a dispărut un anume produs. Este o reclamație care s-a acumulat în ultimele săptămâni. Discounterul german Lidl se pare că are o problemă cu nisipul pentru pisici și cu brânza feta.

Produsul este de negăsit în magazinele Lidl din Germania

Conform presei locale, litierele cu nisip pentru pisici nu mai sunt în stocul din magazinele Lidl din Germania. Fie că este vorba de Berlin sau de Dortmund, litiera pentru pisici este în criză.

Dar se pare că Lidl nu are doar probleme de livrare atunci când vine vorba de produse de igienă pentru pisicile de casă. Un client se plânge pe pagina de Facebook a discounterului că probabil există probleme și la cumpărarea brânzei feta.

„Devii din ce în ce mai mult un magazin generalist. De săptămâni întregi nu mai există nisip pentru pisici, abia dacă mai sunt conserve de roșii și cea mai mare glumă este că vindeți feta adevărată doar ca produs de sezon, vara.

Orice supermarket bine aprovizionat are feta în ofertă, iar voi o scoateți din program. Este ridicol. De când oile și caprele dau lapte doar vara? Ei bine, eu doar mă duc mai des la Edeka”, spune supărat clientul pe pagina de Facebook Lidl.

Discounterul le cere scuze clienților

Ca urmare a acestei situații discounterul Lidl a încercat să își liniștească clienții pe Facebook. „Oh, Doamne, nu așa ar trebui să fie”, scrie echipa de social media a Lidl din Germania, cerându-și scuze și rugându-și clienții să descrie din nou problemele apărute în mesaje private.

Lidl primește sprijin și din alte surse. De exemplu, un angajat al supermarketului spune că există probleme de livrare la discounter. Acest lucru este acum cunoscut, mai spune reprezentantul Lidl. „Lucrez într-un supermarket și este la fel și pentru mine.” O altă situație similară este descrisă de un alt client Lidl, acesta declarând că:

„Ar fi trebuit să se știe până acum că există în prezent probleme masive de livrare.

De fapt, chiar logic, dacă te ocupi de subiect și gândești în afara cutiei.”

Nu este prima dată când magazinele Lidl din Germania se confruntă cu astfel de reclamații, care ulterior au fost soluționate. Dar asta nu diminuează cu nimic criza unor produse și scoaterea altora de la vânzare.

Deși nu sunt produse importante, referindu-ne la lizierele cu nisip, sau la brânza feta, genul acesta de lucruri, mai spun clienții nemulțumiți, pot crea precedente și în cazul altor produse vândute de discounterul Lidl, conform publicației Express.de.

Genul acesta de situații s-au regăsit și la alte lanțuri de supermakert-uri, precum Kaufland, sau Penny, chiar și în România.