Noi măsuri în supermarketuri, după ce clienții au luat cu asalt alimentele vândute la preț redus. Acesta este produsul alimentar limitat în magazinele Kaufland din Germania. Nu ai voie să cumperi mai mult de cinci bucăți pentru familia ta.
Campaniile ce implică expunerea de produse la prețuri mai mici spre vânzare au reprezentat subiectul unor controverse în rândul clienților Kaufland, astfel încât conducerea lanțului de magazine din Germania s-a văzut nevoită să ia măsuri la care nu s-ar fi așteptat mulți. Un produs alimentar nu va mai putea fi cumpărat ca înainte din unitățile comerciale.
Kaufland, la fel precum mulți alți comercianți cu amănuntul, introduce periodic oferte la diverse produse. Poate fi vorba despre campanii promoționale pentru a atrage clienți și a crește vânzările. Reducerile pot reprezinta și o modalitate de a rămâne competitiv pe piața de retail. Uneori, ofertele pot fi introduse pentru vânzările sezoniere.
Indiferent de cazul despre care vorbim, cert este că toți clienții magazinelor se bucură când pot să achiziționeze produsele preferate la prețuri mai mici decât de obicei. Doar că, recent, introducerea unei oferte la magazinele Kaufland din Germania a determinat consumatorii să achiziționeze produsul în cantități uriașe.
Untul este alimentul care a fost expus la vânzare la preț redus în magazinele Kaufland din Germania. Un pachet de unt de 500 de grame a putut fi cumpărat de clienți la un preț de 2, 79 euro, potrivit portalului de știri „DerWesten” din zona Ruhr. Oferta a atras foarte mulți clienți, care au achiziționat unt în cantități foarte mari.
Din cauza cererii extrem de ridicate, unele magazine Kaufland au rămas fără produsul expus la vânzare la preț redus pentru toți clienții interesați de el. Unele persoane au cumpărat pachete de unt pe care să le țină drept rezerve, mai ales că nu au trebuit să plătească la fel de mulți bani ca înainte.
„Dorim ca ofertele noastre săptămânale să fie disponibile pentru un număr de clienți cât mai mare posibil. Am stabilit, astfel, o cantitate de achiziție pentru anumite grupuri de produse, în cantități normale de uz casnic”, au explicat reprezentanții Kaufland din Germania.
În circumstanțele date, conducerea Kaufland a decis să aplice o restricție privind untul și alte produse lactate, care se află la mare căutare, în mod deosebit din cauza scumpirilor din ultima perioadă.
Astfel, un client poate cumpăra pentru familia sa doar cinci pachete de unt, reprezentanții lanțului de magazine explicând că, din punctul lor de vedere, limita impusă este una generoasă chiar și pentru un grup format din mai mulți membri. Nu toată lumea a fost de acord cu această idee. Părerile clienților au fost împărțite.
„Doar cinci bucăți vândute unei familii?! Ca pe vremuri…”/ „Cinci bucăți sunt de ajuns”/ „Nu a fost niciodată diferit. De luni de zile au fost limite în privința untului. Și de ce? Pentru că unii oameni cred că sunt singuri pe lume și când văd o reducere cumpără câte 13 pachete. Apoi, alții nu mai găsesc nimic” – sunt câteva dintre reacțiile clienților.