Produsul alimentar care ajută mușchii adulților îmbătrâniți. Beneficiile pe care le are, explicația clară a medicilor

Produsul alimentar care ajută mușchii adulților îmbătrâniți. Beneficiile pe care le are, explicația clară a medicilor
Care sunt alimentele care ajuta muschii oamenilor in varsta

Medicii au spus care este produsul alimentar care ajută mușchii adulților îmbătrâniți. Proteina este un macronutrient foarte important pentru adulții în vârstă. Potrivit The New York Times, studiile arată că oamenii încep să piardă treptat din masa musculară începând de la vârsta de treizeci de ani, iar după șaizeci de ani aceasta se accelerează.

Care este alimentul care ajută mușchii adulților îmbătrâniți. Anunțul medicilor

Pierderea masei musculare, când devine gravă, este cunoscută sub numele de sarcopenie. Sarcopenia poate crește riscul fracturilor și al dizabilităților fizice, potrivit medicilor. Toate acestea pot împiedica mobilitatea, respectiv calitatea vieții unui om.

Potrivit medicilor, consumul unei cantități adecvate de proteine ​​poate ajuta la încetinirea pierderii musculare odată cu înaintarea în vârstă. Pudra proteică ​​din zer completează lipsa din corp a acestora, anunță medicii, dar nu este necesar dacă vă asigurați suficiente proteine ​​din mesele zilnice.

Când este nevoie de mai multă proteină

Astfel, pe măsură ce omul îmbătrânește, mai ales de la 65 de ani încolo, va trebui să consumi mai mult decât aportul recomandat pentru a-ți păstra mușchii, a spus Katie Dodd, dietetician.

„Cercetările au arătat că adulții în vârstă au nevoie de puțin mai multe proteine ​​decât adulții mai tineri. O mare parte din asta are de-a face cu sarcopenia. Au nevoie de ele pentru a-și proteja masa musculară și de a profita la maximum de anii lor de aur”, a spus Katie Dodd.

Alimente are conțin proteine naturale

Dieteticianul recomandă ca adulții, după vârsta de 65 de ani, să consume cel puțin un gram de proteine ​​pe kilogram. Medicul a mai avertizat, totuși, că nevoile de proteine ​​pot varia în funcție de circumstanțe.

Pentru a asimila proteine naturale ar trebui să consumați pește, lactate, carne, ouă și carne de pasăre, recomandă Katie Dodd. În plus, proteinele naturale pot fi luate și din alimente vegetale precum nuci, fasole și linte. Dacă nu puteți obține toate proteinele de care aveți nevoie din alimente întregi, medici recomandă să vă creșteți aportul prin suplimente de proteine.

Pudra proteică, bogată în aminoacizi

De asemenea, pudra proteică de zer este bogată în aminoacizi. În plus, studiile au demonstrat că e bună pentru sănătatea mușchilor atunci când este combinată cu sportul.

„Adultul sănătos care urmează o dietă sănătoasă nu are nevoie de un supliment de proteine. Dar dacă nu își pot asigura nevoia de proteină ​​prin alimente, atunci suplimentele pot fi de ajutor”, a spus Katie Dodd.