Produsele pe care Lidl România le vinde la preț de pomană de joi. Românii vor face cozi în magazine
După cum bine se știe, în ultimii ani retailerul Lidl a investit bani în metode de marketing eficiente, pe toate piețele unde activează, inclusiv în România. Iar asta se vede în toate campaniile pe care le au la această oră. Așa se face că vorbim azi de cea mai nouă campanie în care sunt prezentate produsele pe care Lidl România le vinde la preț de pomană de joi, și pentru care românii vor face cozi în magazine. Citește și vezi care sunt aceste produse extrem de ieftine.
Gigantul Lidl și metodele de marketing eficiente
Cu peste 12.000 de magazine în Europa și Statele Unite, Lidl, parte a grupului Schwarz, este unul dintre lanțurile internaționale de magazine cu discount, originar din Germania.
Înființat în anul 1932 cu numele Schwarz-Markt de Josef Schwarz în parteneriat cu Lidl &Co. cu scopul de a dezvolta compania într-un angrosist de produse alimentare generale, care anterior era un angrosist de fructe.
Cele cinci puncte forte care dau avantajul retailerului pe piață
Dacă vorbim de campaniile de marketing eficiente, acestea se bazează pe cinci puncte forte ce îi poate oferi un avantaj față de concurenții săi. Iată care sunt punctele forte ale Lidl:
- Prețuri mici: Principalul motiv al succesului magazinelor sunt prețurile mici pe care le pot oferi în fiecare zi la majoritatea produselor de uz zilnic.
- Satisfacția clienților: Prin prețuri mici, Lidl a reușit să păstreze clienții existenți și să atragă noi clienți.
- Mărcile private: Lidl a reușit să introducă cu succes mărci private în majoritatea categoriilor cu cele mai mari vânzări.
- Concentrarea pe mărfurile generale: Lidl se concentrează mai mult pe mărfuri generale și mai mult de 25 % din spațiul de pe rafturile sale este dedicat mărfurilor generale.
- Strategie operațională eficientă: La fel ca majoritatea magazinelor cu discount, Lidl se concentrează foarte mult pe eficiența operațională.
Află despre: Produsele de 1 leu de la Lidl România care apar de joi în magazine. Grăbește-te acum să prinzi oferta
Păstrând toate aceste cinci desiderate și puncte forte, retailerul își continuă campaniile de ofertare a clienților săi cu produsele pe care Lidl România le vinde la prețuri mici.
Începând de mâine, Lidl România are o nouă ofertă pentru românii care vor face cozi în magazine.
Lista cu produsele pe care Lidl România le vinde la preț de pomană
În oferta zilei de joi, 28 septembrie, Lidl România propune nu mai puțin de 19 produse, toate cu prețuri mici.
Descoperă și: Produsele de sub 10 lei de la Lidl România care apar în magazine de sâmbătă. Toți clienții vor profita de oferta asta
Dar în lista cu produsele pe care Lidl România le vinde la preț de pomană, regăsim cel puțin 9 produse la prețuri fără concurență.
Așadar, hai să vedem care este lista cu produsele pe care Lidl România le vinde la preț de pomană:
- Fleică de porc (discount 26%) – 2,19 lei per 100 g
- Sushi Maki Snack (discount 28%) – 9,99 lei per 185 g
- Puiul fermierului Agricola (stoc limitat) – 2,29 lei per 100 g
- Baton de foitaj cu vanilie (stoc limitat) – 1,99 lei per 105 g
- Plăcintă cu mere (discount 21%) – 1,79 lei per 117 g
- Mușchi file Cămara noastră (discount 20%) – 5,99 lei per 100 g
- Pulpe de pui afumate Pikok (discount 33%) – 1,99 lei per 100 g
- Lapte bătut Pilos (discount 16%) – 4,49 lei per 1 L
- Ceai de fructe, în pliculețe Lord nelson (discount 20%) – 3,99 lei per 42 g / 44 g / 48 g / 50 g
Dacă te-am convins cu această ofertă sau nu, rămâne să o consulți singur și, ulterior, să-ți alegi exact produsele pe care le cauți.