Lidl se numără printre cele mai frecventate supermarket-uri de români, iar în fiecare săptămână și weekend vine cu noi oferte. Ce puteți cumpăra sâmbătă și dumică cu doar 10 lei?
În fiecare săptămână, Lidl vine cu produse noi, din diferite colțuri ale lumii, dar și cu cele mai bune prețuri la diferite alimente. În weekend, lanțul de magazine face oferte de nerefuzat.
Începând cu data de 25.05.2024, clienții Lidl vor putea cumpăra Fleică de porc, fără os, la doar 2,19 lei per 100 de grame. De asemenea, pasionații de cafea vor putea achiziționa cafea măcinată Gold la prețul de 7,79 pentru 250g, în loc de 12,99, cât era prețul inițial.
Crenvurștii polonezi sunt și ei la ofertă. Mai exact, 500 de grame costă doar 9,99 lei, în loc de 18,99 lei, o reducere de 47%.
Prețul băuturilor răcoritoare carbogazoase a crescut extrem de mult în ultima perioadă, așa că este bine să profitați de oferta Lidl. Sticla de Pepsi de 1,25 L costă 5,49 lei. Toate ofertele sunt disponibile în limita stocului.
Afacerile Lidl au crescut anul trecut cu 18% față de anul anterior, până la 22,4 miliarde de lei net, potrivit unui comunicat al companiei.
Cu toate acestea, rata profitabilitate pentru anul calendaristic 2023 a fost însă în scădere, de 4,7% față de 5,3% anul anterior când cifra de afaceri înregistrată de Lidl în România a fost de aproximativ 18,9 miliarde lei, iar profitul net de aproape 1 miliard de lei.
„2023 a fost un an în care am continuat să creștem și avem convingerea ca acest lucru s-a datorat faptului ca nu ne-am abătut de la esența modelului nostru de business: produse la cel mai bun raport calitate-preț.
Deși au fost creșteri de costuri în întreaga piața și pe întreg lanțul valoric, acest lucru nu s-a reflectat semnificativ în coșul de cumpărături al clientului Lidl.
Ne-am asumat parțial aceste creșteri, iar amortizarea acestora a avut loc în marja noastră. A
cest lucru se vede în rezultatele noastre financiare – am continuat să fim prima alegere a clienților și am înregistrat o cifra de afaceri cu 18% mai mare față de anul precedent, dar rata de profitabilitate este în scădere față de anul anterior, de la 5,3% la 4.7%”, a spus Marco Giudici, CEO Lidl România.