Kaufland a făcut un anunț important pentru români. Retailerul german a anunțat începând de azi, în contextul în care se apropie Moș Nicolae, reduceri mari de prețuri la un anumit segment de produse. Așadar, clienții din toate magazinele Kaufland din toată țara vor putea cumpăra aceste produse reduse cu 50%.
Clienții vor lua cu asalt magazinele Kaufland după ce retailerul german a anunțat reduceri de prețuri de 50% la niște produse foarte căutate de români în această perioadă.
Astfel, în contextul în care mai sunt doar câteva zile până la Sfântul Nicolae, atunci când Moșul trebuie să ajungă la copiii cuminți, Kaufland a anunțat reduceri de 50% la jucării.
Oferta este până pe 6 decembrie, astfel că cei care vor să le facă surprize celor mici si de Crăciun ar fi bine să se aprovizioneze din timp.
Nemții de la Kaufland nu sunt la prima promoție de acest fel pe care o fac în țara noastră, retailerul mai oferind și cu alte ocazii jucării la prețuri mai mici.
Jucăriile reduse la preț de la Kaufland acoperă toată gama de vârste, conform retailerului. De asemenea, oferta este valabilă pentru toate magazinele retailerului german din țară.
Kaufland cunoaște foarte bine cât de mare este interesul românilor la produsele la jumătate de preț în această perioadă, în special la jucării.
De asemenea, cei de la Kaufland au pe website-ul propriu toate jucariile cu preț redus de 50%, astfel că românii și le pot alege de acolo, după care pot merge în magazine să le cumpere.
Kaufland nu condiționează cumpărarea jucăriilor în vreun fel, nici măcar nu obligă ca persoana care achizționează să fie posesorul vreunui Kaufland Card, de exemplu.
Promoția este la liber și funcționează pe baza primul venit-primul servit. Altfel spus, românii pot cumpăra ce și câte jucării vor, la liber, condiția principală fiind aceea ca banii să nu le lipsească din buzunar.
Pe de altă parte, Kaufland este prezent în 8 țări din Europa, având peste 1.350 de magazine și mai bine de 139.000 de angajați.
De asemenea, costurile totale al planului de extindere pentru acest an au însumat peste 600 de milioane de euro, pentru diferite orașe din România, Republica Moldova, Albania, Bosnia și Herțegovina, Kosovo, Muntenegru și Macedonia de Nord.
Din totalul celor 600 de milioane de euro, 100 milioane euro au mers în extinderea operațiunilor Kaufland din România și Republica Moldova.