Lidl România își surprinde clienții fideli cu noi oferte imbatabile. Dacă vânezi produsele aflate la reduceri, celebrul lanț de supermarketuri va expune la raft prețuri foarte mici. Fii pe fază luni, 28 noiembrie, pentru cumpărături avantajoase. Sunt inclusiv idei de cadouri pentru sărbătorile de iarnă.
Așa cum ne-a obișnuit deja Lidl România, în fiecare săptămână avem parte de oferte la preț de chilipir în magazinele sale. Nici ziua de luni nu face excepție. Consultă catalogul produselor aflate la reduceri. Te așteaptă noi surprize, de la lenjerie de corp comodă la dulciuri și multe altele.
Luni, 28 noiembrie, magazinele Lidl România expun la raft noi oferte de nerefuzat. La o consultare rapidă a catalogului său, sunt foarte multe produse la reduceri. Dacă vrei să faci deja cumpărăturile pentru Moș Nicolae, Crăciun sau ai vreun sărbătorit în familie, care poartă numele Sf. Andrei, ei bine, acum este momentul să dai o fugă până la cel mai apropiat supermarket Lidl.
Așa se face că un mix de bomboane de ciocolată se vinde cu 8, 79 de lei, care beneficiază de o reducere de 12%. Sau poate vrei jeleuri fructate la 4,79 de lei. Tot în gama dulciuri găsești ouă de ciocolată cu surpriză (6,39 lei, redus cu 20%). Dacă vrei, de exemplu, să faci o friptură la cuptor sau o tocăniță, o caserolă de pulpe de pui cu os costă doar 1,39 de lei! Potrivit catalogului Lidl, stocul este limitat.
La categoria articole de îmbrăcăminte, o căciulă pentru copii costă 21.99 lei, în timp ce două malete tip halencă fete/băieți au prețul 44.99 de lei. În magazinele Lidl vei găsi ingrediente locale, carne și fructe de mare proaspete, brânzeturi de import, produse de patiserie europene, surprize săptămânale și multe altele la prețuri incredibil de mici. Sună prea frumos pentru a fi adevărat? La Lidl chiar le găsești pe toate. Aproximativ 80% dintre produsele Lidl sunt marcă privată, toate fiind supuse unor teste riguroase de gust și calitate.
În 1973, primul magazin modern Lidl a fost deschis în Ludwigshafen, Germania. Cu doar trei angajați și aproximativ 500 de produse, acest butic a fost începutul umil al expansiunii sale. Treptat, s-au deschis supermarketuri în toată Europa. În prezent, retailerul operează în 32 de țări și are peste 341.000 de angajați la nivel global. Misiunea Lidl a rămas mereu aceeași: să ofere clienților produse de înaltă calitate, carne, articole de uz casnic și multe altele la prețuri incredibil de mici. Pentru că alimentele bune ar trebui să fie accesibile tuturor.