Sărbătorile de iarnă se apropie cu pași repezi. Reprezentanții lanțurilor de magazine vor scoate la rafturi tot ce au mai bun pentru clienți. Dincolo de ofertele de sezon, vor fi expuse la vânzare produse speciale pentru Crăciun. Află în rândurile de mai jos care sunt produsele pe care românii se vor „bate” la LIDL. Toți clienții le vor dori.
Magazinele lanțului german de retail Lidl se numără printre preferatele românilor. Reprezentanții supermarketurilor scot la rafturi tot ce au mai bun în preajma sărbătorilor de iarnă. Dincolo de produsele comercializate pentru a îmbunătăți vânzările, Lidl încurajează consumatorii să se concentreze și asupra familiei și prietenilor, de Crăciun.
Un nou raport informează asupra produselor noi ce vor apărea la raft, pentru masa de Crăciun. Este vorba despre trei sortimente diferite de vin, la prețuri accesibile, potrivit informațiilor expuse în comunicat. Produsele fac parte din noua gamă de marfă pregătită pentru perioada sărbătorilor de iarnă de la finalul lui 2022.
Pililitteri Estates Vidal Ice Wine – Niagara-on-the-Lake, Canada 2020 este unul dintre vinurile ce vor apărea la raft în magazinele Lidl. În unele regiuni, produsul va fi expus la vânzare chiar săptămâna viitoare. Sticlele de vin vor avea prețuri speciale și vor prezenta arome de mango și lichiu.
Château de Landiras Graves, Bordeaux, Franța 2019 este un alt tip de vin, fabricat în funcție de obiceiurile din tradiția germană și tradiția austriacă. Băutura are un miros intens de struguri și măr roșu copt.
Alături de Château de Landiras Graves, Bordeaux, Franța 2019, va mai fi expus la raft, ca element din noua colecție, și Chianti Riserva, Toscana, Italia 2019. Acesta din urmă este un vin alb ușor floral, despre care se spune că este foarte apreciat de către persoanele cu gusturi scumpe. Cu arome de fructe moi și o notă de dulceață, băutura alcoolică reprezintă echilibrul perfect pentru seara de Crăciun. Gustul dulce este compensat de aciditatea lămâii.
Dincolo de interesul de comercializare a produselor din cadrul magazinelor, reprezentanții Lidl încurajează consumatorii să se concentreze asupra familiei și prietenilor în perioada Crăciunului. Pentru a sprijini această atitudine, reprezentanții supermarketurilor au introdus o nouă mascotă în firmă – Ursul Lidl.
Aventura ursului Lidl începe când un tată pune la mașina de spălat un pulover care intră la apă. Fiica lui cea mai mică ia haina și își îmbracă ursulețul cu ea. Deși jucăria nu se mișcă și nu vorbește, atrage atenția asupra logo-urilor Lidl de pe produsele de la masa de Crăciun.
Până în prezent, ursul Lidl a fost identificat ca fiind mascota perfectă pentru lanțul german de retail.