Atunci când ne propunem să mergem în supermarket să cumpărăm câte ceva, trebuie să mai fim și atenți. În primul rând la termenul de valabilitate al produsului, la preț și, de ce nu, dacă nu este la promoție. Dar ce te faci când, într-un magazin ca Lidl, te trezești că ce cumperi este plin de mucegai? Un astfel de caz s-a întâmplat într-un supermarket Lidl din Ploiești.
Nu este un secret că în lumea culinară există anumite produse, așa-zisele delicatesuri, care vin cu un strat de mucegai. Vorbim aici de celebra brânză franceză cu mucegai, care este și foarte scumpă. Dar nu despre asta este vorba în acest material. Deși poate este doar o întâmplare, clienții Lidl din Ploiești au avut parte de surprize zilele acestea când au mers la cumpărături.
Printre multitudinea de produse oferite de Lidl clienții au avut marea surpriză să găsească și produse expirate. Că erau expirate nu ar fi fost nimic, dar problema mai gavă a fost că erau și pline de mucegai. Cu alte cuvinte produsele erau vechi, expirate și stricate. Episodul relatat de publicația Observatorulph.ro, vorbește despre un client care ar fi vrut să-și cumpere un anume tip de cașcaval. Știind că specialitatea respectivă este și la promoție, omul a plecat decis la Lidl să cumpere.
După cum se știe, Lidl România propune din când în când așa-numitele ”Promoții XXL”, mai multe produse de același fel la prețuri mici. Și în cazul clientului nostru, cașcavalul dorit de acesta făcea parte din această promoție. Numai că, la o privire mai atentă, ploieșteanul a putut să vadă prin ambalajul produsului urmele de mucegai. De obicei produsele aflate în ”Promoții XXL”, la Lidl, nu sunt nici aproape de termenul de expirare, și nici vechi. De data asta clientul se pare că a avut ghinionul să dea tocmai peste un produs stricat.
Acesta nu ar fi un caz singular la magazinele Lidl din țară. În urmă cu câțiva ani, în Iași, a mai existat o situație asemănătoare. În cazul de la Iași, magazinul Lidl avea în rafturi produse de mezelărie stricate. Clientul din Iași a vrut să-și cumpere câțiva cârnați, dar aveau data de expirare trecută de ceva vreme.
În urma reclamării situației clientul nu a fost luat în seamă de responsabilii din magazin, ulterior apelând la Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor. Reprezentanții agenției au constatat situația, amendând magazinul Lidl cu 4.000 de lei pentru că vindea produse expirate. Nu știm dacă și în cazul de la Lidl Ploiești s-a recurs la agenția de protecție a consumatorului, dar cert este că nu este un caz singular.