La doar câteva săptămâni după ce a anunțat că intră în lumea afacerilor, a apărut primul produs lansat de Meghan Markle la noul ei brand. Imaginile au apărut în mediul online și au făcut furori în rândul internauților. Ducesa de Sussex are șanse mari să bifeze un succes important.
În luna martie, după o absență destul de mare din lumina reflectoarelor, Meghan Markle anunța, printr-un video scurt, că se pregătește să inte în lumea afacerilor cu un nou proiect – American Riviera Orchard.
Câteva săptămâni mai târziu, primul produs lansat de Meghan Markle la noul ei brand a fost dezvăluit: un gem de căpșuni.
Ducesa de Sussex pare să le fi trimis prietenilor ei câte un borcan în ediție limitată cu dulceața, înainte ca marca ei, American Riviera Orchard, să scoată în mod oficial o gamă de articole.
Printre primii care au primit noul produs a fost designerul Tracy Robbins, care a publicat câteva imagini pe o platformă de social media în care apare borcanul pus într-un coș, înconjurat de lămâi.
Te-ar putea interesa și: Meghan Markle a avut mai mulți iubiți decât se credea. Numele celebre care au fost ascunse până acum
Borcanul primit de designer era numerotat „17 din 50”. Robbins a postat o imagine a cadoului pe contul ei de Instagram cu cuvintele „Micul dejun, prânzul și cina au devenit puțin mai dulci”.
Au fost publicate puține informații despre noul proiect al lui Markle. Cu toate astea, o cerere de înregistrare a mărcii depusă în februarie dezvăluie că brandul soției Prințului Harry ar dori să lanseze cărți de rețete descărcabile și tipărite, accesorii de servit masa, textile, gemuri și marmelade, potrivit site-ului web al Oficiului pentru Brevete și Mărci din Statele Unite.
Te-ar putea interesa și: Meghan Markle este din nou în centrul atenției. Gestul care l-a stânjenit vizibil și pe Prințul Harry