14 ian. 2023 | 16:57

Premieră în magazinele Lidl. Produsele de top care apar de săptămâna viitoare în toate magazinele

News
Premieră în magazinele Lidl. Produsele de top care apar de săptămâna viitoare în toate magazinele
Schimbari mari in toate magazinele Lidl

Retailerul german Lidl a luat o decizie foarte importantă, despre care toți clienții din România ar trebui să știe în momentul de față. Anunțul oficial ne aduce în atenție schimbările majore făcute de către lanțul de supermarketuri. De săptămâna viitoare, apar produse foarte interesante în toate magazinele sale. Află în rândurile de mai jos despre ce este vorba.

Ce produse apar în Lidl România

Lidl România transmite că, începând de săptămâna viitoare, vor fi disponibile în magazinele sale o serie de produse exotice în stil asiatic. Motivul invocat de compania germană este varietatea. Astfel, românii se vor putea bucura de mâncăruri speciale venite tocmai din Asia.

Potrivit Lidl, o varietate de produse exotice în stil asiatic urmează să apară la raft, în toate magazinele sale din țară. Mulțumită lor, clienții au posibilitatea să aleagă destule sortimente interesante.

Sortimente exotice în magazinele din toată țara

Retailerul german introduce surprinzător de multe produse exotice în stil asiatic în supermarkaturile din România, acestea fiind disponibile începând de săptămâna viitoare. Pe toate le vei putea cumpăra fără probleme în oricare dintre magazinele din țară. Fii pe fază, pentru că stocurile vor fi limitate.

Asta nu este tot. Compania are și alte surprize pregătite în catalogul de oferte pentru săptămâna viitoare, așa că merită să urmărești cu mare atenție website-ul Lidl România, ca să vezi produsele disponibile la prețuri avantajoase.

Retailerul german s-a impus pe piața comercială

Povestea Lidl în România a început acum 18 ani, când retailerul german a intrat pe piața comercială prin divizia Kaufland. S-a bucurat de interes din partea consumatorilor încă de la lansare, astfel că, după patru ani, cele două rețele deținute de Lidl & Schwarz, Kaufland și Plus au înregistrat vânzări de aproximativ 1,3 miliarde de euro.

În anul 2010, compania a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus, pe care, în vara anului următor, le-a redenumit Lidl. Apoi, rețeaua s-a extins la 137 de supermarketuri și 3.300 de angajați. Încasările ar fi trecut de 500 de milioane de euro.

Lanțul de supermarketuri se extinde

Un an mai târziu (2013), Lidl avea 158 de puncte de lucru în România. De atunci, lanțul de magazine ocupă topul retailerilor în țara noastră, contribuind semnificativ la dezvoltarea economiei locale. La începutul pandemiei de coronavirus, retailerul avea peste 7.000 de angajați, peste 250 de magazine și cinci centre logistice.

Deși suntem în plină criză economică, compania continuă să se extindă în România. În ultima perioadă, reprezentanții lanțului comercial au anunțat lansarea pe piață a mai multor magazine. Potrivit celor mai recente informații, un alt supermarket Lidl se va deschide în orașul Satu Mare.

Parteneri