Vești incredibile pentru reprezentanții Kaufland România. Cifrele impresionante sunt unice în lume, nicio altă țară unde mai există acest lanț de magazine nu se poate lăuda cu așa ceva. Ce au descoperit specialiștii te va pune pe gânduri.
Cei de la Kaufland România au dat lovitură. Celebrul lanț de supermarketuri originar din Germania se bucură de o popularitate imensă în rândul românilor, nu doar în magazinele fizice, ci și în mediul virtual. Recent, cifrele arată că pagina oficială de Facebook Kaufland România este mult mai populară decât contul oficial al celor de la Kaufland.
Mai exact, Kaufland România a reușit o performanță uriașă, având peste 1,7 mililoane de aprecieri pe celebra rețea de socializare. Pagina oficială de Facebook Kaufland, a retailerului german, numără numai 1,3 milioane de like-uri. Contul oficial al sucursalelor din România are un conținut diversificat, cu postări bine gândite și interactive. Pagina de Facebook Kaufland România prezintă numeroase oferte ale zilei, săptămânii, lunii, precum evenimente și videoclipuri urcate frecvent, pentru a interacționa cu internauții.
Performanța uriașă reușită de Kaufland. 1.742.654 de români apreciază pagina de Facebook Kaufland România, iar 1.739.529 urmăresc, zilnic, cele mai noi informații cu privire la serviciile și produsele faimosului retailer german. Pe partea cealaltă a baricadei, contul oficial de Facebook Kaufland este urmărit de 1.391.398 persoane, în timp ce numai 1.389.360 au apăsat butonul de apreciere. Demn de menționat este faptul că România este singura țară în care un lanț prestigios de magazine se poate lăuda cu performanța de a fi mai popular, în mediul virtual, decât magazinul-mamă.
Reprezentanții sucursalei românești Kaufland au anunțat că, începând de săptămâna viitoare, vor demara procedurile necesare pentru ca toți angajații Kaufland să fie testați, gratuit, pentru COVID-19. Costurile sunt suportate, binențeles, de lanțul de supermarketuri.
Acest proiect de testare îi vizează pe angajații din toate magazinele, depozitele logistice și sedii centrale de pe teritorul României. Kaufland România a investit peste 25 de milioane de lei în măști de siguranță, în perioada pandemiei de coronavirus.
„Kaufland România sporește măsurile de siguranță împotriva Covid-19, venind în sprijinul angajaților și clienților. Începând de săptămâna viitoare, compania va pune la dispoziția tuturor angajaților din magazine, depozite logistice și sedii centrale în mod gratuit, săptămânal, câte un test rapid COVID-19 antigen.
Prin această decizie, compania își protejează atât angajații, cât și clienții, care vor beneficia de un loc de cumpărături și mai sigur. De la declanșarea pandemiei și până în prezent, Kaufland a investit peste 25 de milioane de lei în implementarea măsurilor de protecție și prevenție în spațiile sale (magazine, depozite, sedii), reacționând prompt, în linie cu evoluția situației, și cu cea mai mare responsabilitate.”, sunt informațiile din comunicatul oficial emis de către cei de la Kaufland România.