Kaufland, unul dintre cei mai puternici jucători pe piața de reatil din România, inovează modul în care clienții vor putea face cumpărături în magazin, prin introducerea sistemului K-Scan.
Cu ajutorul noului sistem introdus de Kaufland, clienții își vor putea scana singuri produsele pe care doresc să le achiziționeze. După ce și-au scanat produsele, la casa de marcat de la ieșirea din magazin va avea loc finalizarea cumpărăturilor, însă odată scanate deja produsele, se diminuează timpul de așteptare, iar cumpărătorii beneficiază de o experiență de shopping îmbunătățită.
Noul sistem va putea fi utilizat atât cu ajutorul telefoanelor mobile, prin aplicația Kaufland, sau cu scannerele de mâna, puse de retailer la dispoziția clienților. Odată scanate produsele, fie cu telefonul, fie cu scannerul de mână din magazin, clientul va afla suma totală care trebuie achitată. Banii se achită ulterior la casele express.
Noul sistem este implementat momentan în șase magazine, Kaufland București – Sisești, București -Tei, Kaufland Buftea, Kaufland Cluj – Mănăștur, Kaufland Timișoara – Elisabetin și București Pantelimon urmând ca, în perioada următoare, proiectul să se extindă în alte locații din întreaga țară, unde va putea fi utilizat prin intermediul aplicației mobile Kaufland, precum și în alte magazine, în care clienții vor putea utiliza scannerele fizice.
Scannerele de mână sunt disponibile deocamdată în magazinele din București Pantelimon și din București Sisești, iar în magazinele Kaufland Cluj – Mănăștur, București – Tei, Buftea și Kaufland Timișoara – Elisabetin, serviciul K-Scan este accesibil prin aplicația Kaufland.