Penny Market, decizie care interesează zeci de mii de clienți. Anunțul de ultimă oră

de: Alex Cazacu
12 08. 2020

O surpriză pentru clienții Penny din partea hypermarketului. Penny în colaborare cu Auto Total a decis să lanseze un nou serviciu pentru clienți.

Anunțul de ultimă oră de la Penny Market care vizează mii de clienți

Penny Market și Auto Total  lansează serviciul de comenzi online cu livrare la domiciliu, Lyvra. Începând cu luna august 2020, cumpărătorii produselor Penny din București și Ilfov vor putea comanda online peste 1,400 de produse care se regăsesc listate în magazinele fizice, inclusiv mărcile proprii și promoții aferente.

Din cauza limitărilor de deplasare impuse de situația recentă din domeniul sănătății publice, dar și ca parte din procesul de rebranding, hypermarketul vine în întâmpinarea nevoilor clienților săi prin testarea serviciului de comenzi online cu livrare la domiciliu.

Declarația directorului general

“Am învățat să ne adaptăm continuu, iar Lyvra este un exemplu. Dezvoltarea platformei de cumpărături online Lyvra vine ca urmare a schimbărilor rapide care au afectat comerțul la nivel mondial și care i-a  îndemnat pe clienți să ia măsuri stricte de protejare a sănătății lor, mai ales prin minimizarea contactului cu alte persoane.

În aceste luni am înțeles că trebuie să rămânem aproape de ei și să ne adaptăm la schimbările de comportament apărute.

Acest proiect pilot este un prim pas pe care compania noastră îl face în direcția dezvoltării de noi canale de shopping pentru clienții PENNY, iar așteptările privesc mai ales insight-urile pe care le vom dobândi în urma celor câteva luni de test.”, a spus Daniel Gross, Director General PENNY | REWE România.

Declarația directorului operațional Auto Total

„Suntem siguri că putem valorifica oportunitatea de a ne extinde afacerile prin intermediul parteneriatului cu PENNY, integrând resursele existente din call-center și din flota noastră de peste 650 de autoturisme și utilizând sinergii în activitatea de livrare pentru a ajunge cât mai bine la client.

Lyvra este o modalitate simplă și rapidă prin care locuitorii din București și Ilfov pot comanda oricând tot ce au nevoie, acasă sau la birou, respectând regulile de distanțare socială și măsurile pentru protejarea lor și a celor apropiați.

Am luat măsuri de precauție sporită pentru livrarea produselor în siguranță: fiecare șofer este echipat cu mască de protecție și dispozitive electronice de încasare a plăților cu cardul bancar, iar toate autoturismele sunt dotate cu lăzi termoizolante și elemenți de răcire pentru transportul mărfurilor perisabile.”, a spus Laurențiu Niculae, Director Operațional AD Auto Total.

Penny Market, decizie care interesează zeci de mii de clienți. Anunțul de ultimă oră