Nicușor Dan, plan incredibil pentru București. Cum vrea să rezolve problema traficului

Nicușor Dan, plan incredibil pentru București. Cum vrea să rezolve problema traficului
Nicușor Dan, plan incredibil pentru București. Cum vrea să rezolve problema traficului

Nicușor Dan, candidatul de dreapta la Primăria Capitalei a prezentat o soluție pentru traficul din București.

Nicușor Dan, plan incredibil pentru București. Cum vrea să rezolve problema traficului

Metroul de suprafață ar fi una dintre cele mai bune soluții la problema traficului din Capitală în opinia lui Nicușor Dan. Acesta spune că Bucureștiul poate avea un transport public eficient și trafic fluid prin acest proiect.

Nu cred că are rost să discutăm despre cât de dezastruos este traficul din București și cât timp pierde fiecare din noi în el. Mesajul meu este că Bucureștiul poate să aibă un transport public eficient într-un timp rezonabil şi asta va duce la decongestionarea traficului. Pentru asta este nevoie să folosim inteligent resursele pe care le avem și o astfel de resursă este infrastructura CFR din jurul Bucureștiului și din București.

O să vorbim zilele următoare de alte soluții pentru trafic. Dacă vorbim de transportul public, o să vorbim de extinderea rețelei de tramvaie, și rețeaua de tramvaie este o infrastructură, este o resursă foarte importantă a Bucureștiului. O să vorbim de optimizarea traseelor de autobuz și troleibuz, infrastructura de troleibuz este, de asemenea, o resursă pe care trebuie să o folosim. Astăzi vorbim de metroul de suprafață”, a declarat Nicușor Dan.

Grup de oameni
Nicușor Dan, plan incredibil pentru București. Cum vrea să rezolve problema traficului

Cum va funcționa metroul

Acesta a precizat că metroul ar avea 6 gări principale și va funcționa pe 6 rute. Stațiile interioare vor fi conectate la STB și metrou. Stațiile de pe linia de centură vor fi conectate, la principalele intrări din oraș și unde fa vi nevoie, vor fi parcări park and ride. Intrările precum, intrarea dinspre Târgovişte, intrarea dinspre Pitești, intrarea dinspre Alexandria sau intrarea dinspre Giurgiu vor avea acest tip de parcări.

Această soluție a mai fost aplicată cu succes în mai multe orașe, un exemplu este Berlin, care a reconvertit infrastructura feroviară pentru rute industriale, care au devenit S ban-ul din Berlin, a precizat acesta.

 

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI