Nestle este unul dintre fabricanții de produse care au bucurat toți copiii din România, însă acum, Nestle România a făcut un anunț în legătură cu un produs care va fi scos de pe piață. Iată despre ce este vorba.
Nestle România retrage de pe piață o cantitate limitată dintr-un produs care are în componență pastă de arahide, iar pentru persoanele cu alergii la arahide poate fi foarte periculos.
Astfel, compania Nestle România a decis să retragă de pe piață o cantitate limitată din produsul KitKat Pops Peanut & Corn 110g, care însă nu are etichetă în limba noastră.
Acesta conține pastă de arahide, așadar reprezintă un adevărat pericol pentru persoanele care au o sensibilitate la arahide.
„Nestle România retrage şi recheamă din piaţă o cantitate limitată din produsul KitKat Pops Peanut & Corn 110g care nu prezintă etichetă în limba română. Produsul este sigur pentru consum, cu excepţia persoanelor alergice la arahide, deoarece acesta conţine în reţetă pastă de arahide”, arată anunţul postat pe pagina ANSVSA.
Astfel că, persoanele care sunt alergice la arahide trebuie să evite să cumpere acest produs.
Te-ar putea interesa și: Produsele de la Lidl şi Kaufland scoase de la raft, sunt periculoase. Să nu le consumi, trebuie aruncate imediat!
În cazul în care deja s-au întâmplat anumite probleme legate de alergiile unei persoane, cumpărătorii își pot recupera banii cheltuiți.
Pentru a primi contravaloarea produsului respectiv care are pastă de arahide în componență, cumpărătorii sunt rugați să păstreze produsul și să contacteze compania la numărul 0800 863 785, de luni până vineri între orele 08:00 și 21:00.
Sau pot scrie pe adresa de e-mail a companiei, contact@ro.nestle.com.
Grupul Nestlé este în România încă din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN.
De asemenea, la noi în țară, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială.
În ultimii 3 ani, Nestle a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050, lucru pe care multe dintre marile companii nu l-au inițiat.