Deși ne aflăm în perioada premergătoare Săbătorilor de Iarnă, majoritatea magazinleor au intrat în atenția OPC. Controlalele făcute au în vedere calitatea produselor puse la vânzare, indiferent că vorbim de magazine mici sau supermarket-uri, precum Lidl. Din păcate inspectorii OPC au anunțat nereguli la unul din magazinele retailerului german Lidl din Ploiești, amenzile ajungând la peste 100.000 de lei.
Ne aflăm în perioada în care din ce în ce mai mulți români se pregătesc de Crăciun și de Revelion. Asta înseamnă multe pregătiri, dar și multe cumpărături în majoritatea magazinelor din țară. Printre lanțurile de magazine care au început din timp campaniile de promoții și oferte pentru Sărbătorile de iarnă se numără și Lidl. Conform companiei, la nivel național, în toate magazinele au intrat produse specifice Sărbătorilor de iarnă, dar și pentru ultima noapte dintre ani.
Numai că, în urma unor controale efectuate de inspectorii OPC, s-au găsit mai multe nereguli în unele dintre magazinele Lidl din țară. (Vezi AICI galeria foto!). Inspectorii OPC spun că au făcut mai multe verificări în magazinele companiei din Ploiești, iar în urma acestor verificări s-au descoperit mai multe abateri. În urma verificărilor, OPC a recurs la amnedarea cu peste 100.000 de lei magazinul Lidl. Conform comunicatului OPC, s-au mai luat și alte măsuri referitoare la situația regăsită la magazinul în cauză:
„oprirea temporară de la comercializare, până la remedierea deficiențelor, a unor produse alimentare în valoare de peste 16.000 lei, oprirea definitivă de la comercializare a unor produse alimentare în valoare de aproximativ 3.000 lei, oprirea temporară a activității la vitrina cu produse congelate a magazinului.”
Tot legat de magazinul Lidl unde s-au descoperit neregulile, OPC au mai luat alte decizii destul de drastice, prezentând în același timp și care au fost lucrurile găsite de inspectorii la Lidl, după cum urmează: