NASA a descoperit o altă planetă Pământ, care ar susține viața. Cât de departe este de noi

NASA a descoperit o altă planetă Pământ, care ar susține viața

O veste bună vine din America acolo unde oamenii de știință ai NASA au descoperit o planetă potențial locuibilă de dimensiunea Pământului! Exoplaneta se numește Kepler-1649c și se află la 300 de ani lumină distanță în zona locuibilă a stelei sale.

NASA a descoperit o altă planetă Pământ, care ar susține viața

Thomas Zurbuchen, administrator asociat al Direcției de misiune științifică a Nasa din Washington, a declarat: „Această lume intrigantă și îndepărtată ne oferă o speranță și mai mare că un al doilea Pământ se află printre stele, așteptând să fie găsit.

Datele colectate de misiuni precum Kepler și Transiting Exoplanet Survey Satellite (TESS) vor continua să facă descoperiri uimitoare, deoarece comunitatea științifică își îmbunătățește abilitățile de a căuta planete promițătoare an de an”.

NASA a descoperit o altă planetă Pământ, care ar susține viața

Noua planetă primește aproximativ 75% din lumina pe care Pământul o primește de la Soare

Dovada existenței noii planete Kepler-1649c a fost identificată printre datele colectate de telescopul spațial Kepler între 2009 și 2018. Este situat în zona locuibilă a stelei sale și primește aproximativ 75% din lumina pe care Pământul o primește de la Soare. Prin urmare, temperatura suprafeței sale ar putea fi similară cu cea pe care o avem aici.

Faptul că se află în zona locuibilă a stelei sale sugerează, de asemenea, că apa ar putea exista pe suprafața planetei. Acolo unde există apă, ar putea exista viață. Cu toate acestea, steaua pe care o orbitează Kepler-1649c este o pitică roșie. Aceasta înseamnă că este mult mai rece și mai mic decât Soarele nostru.

Kepler-1649c este mult mai aproape de această pitică roșie decât Pământul de Soare, ceea ce înseamnă că flăcările de radiații ale stelei mici pot amenința orice potențială viață.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI