Dennis Man este vedeta lui AC Parma, iar prestațiile bune din acest campionat l-au adus în atenția mai multor echipe din Serie A. Impresarul Giovanni Becali este convins că fotbalistul va face pasul, în doi-trei ani, la o formație mai bună și spune că internaționalul român are o viață foarte ordonată, iar banii lui sunt bine chibzuiți.
Dennis Man este unul dintre cei mai buni jucători de la AC Parma, formație care l-a cumpărat de la FCSB cu aproape 13 milioane de euro. În acest sezon a marcat patru goluri, iar formația lui se află pe locul 6 în Serie B la 12 puncte de liderul Frosinone. Conducătorii echipei își doresc promovarea și au refuzat toate ofertele, chiar și de la formații bune din Serie A. Presa din Italia scrie că AC Milan este una dintre formațiile care s-au interesat de internaționalul român, dar Giovanni Becali este convins un transfer este greu de realizat, în acest moment, din cauza prețului foarte mare.
„Parma nu are de gând să-l vândă! Ei au dat 13 milioane de euro pe el, unde mai pui și salariul lui… Dacă vine o echipă și oferă 18-19-20 de milioane de euro, poate se gândesc. Dacă Parma primește o ofertă de 20 de milioane de euro, probabil că o să-l vândă”, a declarat Giovanni Becali, în exclusivitate pentru playtech.ro.
Impresarul este convins că Dennis Man o să ajungă la o echipă foarte bună și o să devină un jucător important. L-a lăudat pentru viața ordonată și spune că fotbalistul cu care are contract are o viață foarte ordonată. îl ajută foarte mult și iubita lui.
„Pe Man îl văd cu capul pe umeri, un băiat a cărui prietenă (n.r. Alexandra Ionela Grigoriță, fostă Miss Arad în 2014) are afaceri, ceva cu haine am înțeles. Tatăl lui stă lângă el și toți banii sunt lui bine gestionați”, declara Giovanni Becali.
Dennis Man și Alexandra Ionela Grigoriță sunt împreună de mult timp. Fata a fost de multe ori văzută și la meciurile formației UTA Arad, de unde a fost cumpărat de Gigi Becali, cu 400.000 de euro, în anul 2016.
Alexandra deține un brand de haine pe care încearcă să-l promoveze cu ajutorul rețelelor sociale, așa că postează destul de des fotografii, atât cu produsele afacerii sale, dar și din vacanțe.
Sursa Foto: Facebook & Instagram