Rămas fără emisiune, Horia Vîrlan anunța în toamna anului trecut că se retrage din televiziune. Motivele ar fi ținut de buzunarul stației, care nu-și mai permitea un alt show culinar. Între timp, situația s-a limpezit, iar conducerea postului TV a luat o nouă decizie în ceea ce-l privește pe iscusitul bucătar.
Situația postului Prima TV ajunge la deznodământ, căci vânzarea sa se apropie de final, contractul fiind deja parafat. Compania cu care Prima TV a agreat preluarea este Clever Media, deținută de Adrian Tomșa.
Urmează înștiințarea Consiliului Concurenței, apoi cererea de transfer a licenței de la Prima TV pe Clever Media, care urmează să fie discutată la Consiliul Național al Audiovizualului(CNA). Conform legii, licența nu se poate vinde, ci se poate transforma, cu acordul CNA.
Până la a se ajunge în acest punct, haiosul bucătar își făcuse planul de după ieșirea sa din lumea reflectoarelor: „Particip la multe evenimente, show-uri culinare, festivaluri. Mă ocup, ceea ce făceam și înainte, de consultață pentru alimentație publică”, a declarat Horia Vîrlan.
De altfel, pe lângă aceste activități, celebrul chef este și protagonistul unor spoturi publicitare. De exemplu, Vîrlan este imaginea Dellimano și Panzani. Pe lângă reclamele în care îl mai putem vedea, el poate fi zărit și într-o campanie pentru o marcă de condimente.
Timpul îi este aglomerat acum, însă, căci a fost invitat din nou de Prima TV să fie gazda unei noi producții, o emisiune concurs. Vîrlan pleacă ”în turneu” prin țară, unde va căuta români care știu să gătească rețete tradiționale, potrivit paginademedia.ro.
De-a lungul timpului, bucătarul s-a ocupat de emisiuni precum ”Cireașa de pe tort”, ”Mama mea gătește mai bine”, ”Uite cine gătește” și ”În bucătărie cu Horia Vîrlan”.