Mutare surpriză în televiziune! Celebrul prezentator de la Kanal D, cooptat în echipa Pro TV. Detalii bombă
La scurt timp după ce a bifat o mutare importantă pe piața media, Pro TV mai aplică o lovitură. Astfel că după ce le-a suflat rivalilor show-ul Survivor, Pro TV a transferat și unul dintre cei mai apreciați prezentatori ai postului.
Mutare surpriză în televiziune! Un celebru prezentator de la Kanal D, cooptat în echipa Pro TV
Se știe că PRO TV a reușit să ia Survivor de la Kanal D. Doar că, mai nou, televiziunea din Pache Protopopescu a decis să îl coopteze și pe Daniel Pavel, unul dintre cei mai apreciați prezentatori, cel care a prezentat al doilea sezon al emisiunii ”Survivor România”, notează Cancan.ro.
Potrivit sursei menționate, deși era unul dintre cei mai apreciați oameni de la Kanal D, prezentatorul TV n-ar fi stat prea mult pe gânduri în momentul în care ar fi primit oferta de la Pro TV și ar fi semnat contractul extrem de repede, semn că oferta primită a fost una generoasă.
Cine este Daniel Pavel
Daniel Pavel a prezentat cel de-al doilea sezon „Survivor România”, în locul lui Dan Cruceru, care a prezentat primul sezon. Daniel Pavel are 12 ani de experiență în media și a trecut de la o carieră promițătoare de ofițer în marina comercială, la cea de om de radio și televiziune.
El a fost prezentator al emisiunii „Business On Air”, la Radio France Internațional, program care a fost și premiat de CNA în 2015. Acesta a făcut parte din echipa postului Antena 3 ca prezentator al unei emisiuni săptămânale de infotainment, și a fost și redactor-șef al Penny FM.
„Pentru mine, ”Survivor România„ reprezintă, în egală măsură, cea mai mare provocare profesională de până acum, cât și oportunitatea testării unor limite de anduranță fizică și psihică, pe care le întâlnești în viață doar dacă ai noroc. E un privilegiu pentru să fiu alături de acești concurenți, să le observ și comentez evoluțiile. Voi încerca să le transmit celor de acasă cât mai mult din emoțiile lor uriașe”, spunea Daniel Pavel, în urmă cu ceva timp.
Potrivit paginademedia.ro, finala „Survivor România” de anul acesta a înregistrat următoarele audiențe:
La nivel Naţional, Kanal D a adunat o audienţă medie de peste 1,7 milioane de telespectatori pe minut, postul fiind lider de audiență, cu o cotă de piaţă de peste 30%.
La nivel Urban, Kanal D a dat show-ul serii, cu o audienţă medie de 740.000 de privitori. La nivel Comercial, peste 250.000 de tineri s-au uitat la ultima ediţie a sezonului doi de Survivor.