Mihaela Rădulescu s-a săturat să aștepte măsuri din partea altora, așa că a luat taurul de coarne și a făcut primul pas. Vedeta se implică într-o campanie importantă în mediul online. Ce puncte sensibile atinge și ce decizie a luat?
Mihaela Rădulescu și-a luat fanii prin surprindere și s-a implicat într-o campanie extrem de importantă care vizează un subiect foarte sensibil – coronavirus. Fostul jurat de la Românii au Talent i-a încurajat pe urmăritorii ei să își spele mâinile, nu și creierul, implicit susținând că nu trebuie să creadă nenumăratele zvonuri eronate sau să se ambaleze în exces când nu este cazul.
„E o campanie personala, am inceput-o pe Instagram, o las si aici. De insistat pe subiect, de batut copiii la cap si de tinut minte pentru totdeauna. S-aveti viata… cu sanatate!”, a fost mesajul vedetei pe care l-a încheiat cu sloganul „Spală-ţi mâinile, nu şi creierul!”. Nu foarte multe persoane publice au făcut declarații despre subiectul acesta sensibil, au putut observa internauții, aducându-i ulterior aprecieri frumoasei brunete.
„În loc de panică, să spălăm mâinile şi să dezinfectăm tot ce atingem de zece ori pe zi. Şi să dăruim alcool sanitar şi dezinfectante pe lângă mărţişoare, tura asta. Să nu ne mai pupăm când ne vedem, să nu mai dăm mâna nici dacă încheiem afacerea secolului, să strănutăm sau să tuşim în batistă sau în mâneca de la haină (dacă e mai la îndemână). Putem chiar să profităm de situaţie şi să învăţăm cum se stă civilizat la coadă, la cam un metru distanţă, fără să suflăm în ceafa nimănui şi fără să atingem pe nimeni. Cel mai sănătos e să nu ne panicăm mai mult decât ne îngrijim de sănătatea personală. Igiena nu costă, doar se învaţă şi e cea mai bună metodă de prevenţie, de când s-a inventat săpunul”
Mihaela Rădulescu