Matei Lucescu, investiție colosală! În ce este gata să bage o sumă uriașă, cât salariul pe 3 ani al bunicului său
Mircea Lucescu a semnat recent un contract cu Dinamo Kiev și câștigă un salariu impresionant de 1,8 milioane de euro pe an. Iar Răzvan Lucescu este și mai bine plasat în topul celor mai bine plătiți antrenori români. 4,5 milioane de dolari pe sezon este suma colosală pe care o încasează de la Al Hilal, în Arabia Saudită. Așa că pentru fiul său, Matei, nepotul lui Mircea Lucescu, există fonduri uriașe pentru a face investiții. Iar ultimul plan este unul grandios. Pe o sumă care se apropie de cea pe care o va încasa bunicul său în cei trei ani de contract cu Dinamo Kiev. 5 milioane de euro pentru a construi o nouă fabrică de bere. Mare parte a sumei este acoperită de fonduri europene.
Matei Lucescu anunță o investiție de 5 milioane de euro și trimiterea berii Grivița la export
În 2019, Matei Lucescu, 26 de ani, a decis să intre în lumea producătorilor de bere. În plus, a pornit un amplu proiect pentru readucerea în prim-plan a unui brand care a scris istorie în România: berea Grivița. La un an distanță, lucrurile merg excelent pentru nepotul lui Mircea Lucescu. A semnat contracte cu importante centre comerciale din România și acum vrea să producă și mai multă bere. Astfel că pregătește o investiție de cinci milioane de euro, cu sprijin din fonduri europene, pentru deschiderea unei noi fabrici. Vrea să facă un nou pas uriaș și să trimită berea Grivița și la export.
„Atunci când o firmă din România reuşeşte să iasă la export este o mândrie pentru ţară, nu doar pentru antreprenor. Este un produs care ne reprezintă, indiferent că este vorba de bere, vin maşini sau orice altceva. Noua fabrică va creşte capacitatea de producţie, dar Griviţa va rămâne mereu un brand de bere artizanală”, a explicat Matei Lucescu pentru Ziarul Financiar.
Noua fabrică ar putea fi gata de producție în 2022. Se dorește creșterea producției, dar și crearea unor noi variante de ambalaj. În prezent, berea Grivița este îmbuteliată doar în sticle de 0,5 litri.
„După pandemie, am devenit mai puternici, am reuşit să ne dăm seama care sunt punctele noastre slabe. Contextul actual ne-a forţat să schimbăm modul de gândire şi de a face business”, a mai explicat Matei Lucescu pentru Ziarul Financiar.