Magazinul care va da lovitura în România. Are toate produsele la 5 lei, deja s-au deschis câteva unităţi

de: Sabina Anastasia
26 10. 2022

Magazinul care va da lovitura în România. Este vorba despre un retailer german care a intrat deja pe piața românească în anul 2022. În prezent, în țara noastră funcționează trei unități ale companiei. Toate produsele care se comercializează la rafturi prezintă prețuri de 1 euro, echivalentul a aproximativ 5 lei.

Magazinul care va da lovitura în România

TEDi (anterior T€Di, abreviere de la „Top Euro Discount”) este un retailer german care comercializează produse nonalimentare în mai multe state din Europa. În anul curent, compania a deschis mai multe magazine în Baia Mare, Pașcani și Timișoara. Cel puțin la nivel aparent, lucrurile evoluează bine.

Retailerul german este pregătit să dea lovitura, în vreme de plină criză economică. Alte trei magazine TEDi ar urma să se deschidă în viitorul apropiat în țara noastră. Unitățile vor fi amplasate în București, Turda și la Moșnița, lângă Timișoara.

„Vom continua să ne urmărim obiectivele de extindere așa cum era planificat. Următoarele deschideri, pentru București, Moșnița și Turda, sunt deja planificate”, au informat reprezentanții retailerului german TEDi, într-o intervenție pentru Profit.ro.

Produsele comercializate de TEDi sunt nonalimentare. În magazinele cu pricina se vor putea găsi de la produse cosmetice la piese de mobilier, decorațiuni, jucării și articole de birotică. Toate, la prețul de 1 euro, echivalentul a aproximativ 5 lei românești. În țara noastră, retailerul este mai puțin cunoscut.

Ce vom putea cumpăra cu 5 lei de la TEDi

Compania germană TEDi a fost fondată în anul 2004. Deși este puțin cunoscută în România, retailerul se bucură de popularitate la nivel european. Magazine TEDi au fost deja deschise în 11 țări, în număr de peste 2.600 de unități. În total, numărul angajaților depășește 24.000.

TEDi este prezent în Germania, Austria, Slovenia, Slovacia, Spania, Croația, Italia, Polonia, inclusiv în România. Compania a fost deschisă de grupul Tengelmann, cu scopul de a promova pe piața din Germania conceptul american de magazine de un dolar. Compania a fost înființată ca o ramură a filialei textile a Tengelmann, KiK. Tengelmann a deținut 30 la sută din acțiuni ca acționar minoritar până la 30 aprilie 2021.

Reprezentanții retailerului german doresc să continue să se extindă. Într-un comunicat publicat pe site-ul companiei, conducerea vorbește despre colaborarea cu noi parteneri pentru a deschide alte magazine și pentru a-și mări personalul angajat.

În linii mari, categoriile de produse vândute de TEDi sunt asemănătoare cu cele comercializate de Pepco și KiK, deja cunoscute în țara noastră. În general, vorbim despre bunuri de consum curent. Pe lângă articolele de uz casnic, de bricolaj și cele electrice, se comercializează și produse de papetărie și jucării, precum și produse cosmetice.