Lovitură dură pentru clienții Hidroelectrica. Ce se întâmplă cu prețurile. Mulți români regretă că au ales acest furnizor

de: Manolică Anca
31 03. 2023

Este revoltă printre milioanele de abonați ai Hidroelectrica. Aceștia susțin că sunt tratați diferit de compania de stat, unii cu oferte de preț mai mare, iar  alții cu tarife mai reduse. Nemulțumirile vin și pe fondul întârzierii sosirii facturilor la clienți.

Tot mai mulți români regretă că au trecut la Hidroelectrica

Este haos la Hidroelectrica atunci când vine vorba de facturile la energia electrică, mai ales că ele întârzie de luni bune în a fi tipărite. Totodată, clienții se declară tot mai nemulțumiți de acțiunile companiei.

Aceștia susțin că, după ce firma a făcut tot posibilul să îi convingă că oferă cel mai bun preț de pe piață, acum vine cu oferte peste concurență. Ba mai mult, foarte multe contracte urmează să expire curând, iar oamenii se plâng că nici măcar nu au fost notificați de furnizor.

Cu ce replică vine compania

În acest context, Hidroelectrica vine și spune că persoanele care nu primesc nicio notificare vor rămâne cu prețul vechi, de 25 de bani pe kWh, iar contractul se va prelungi automat.

„Dacă nu se modifică nimic din contract, fie că vorbim de preţ sau orice altă clauză, practic nu este necesară o corespondenţă între părţi”, a declarat Zoltan Nagy-Bege, vicepreşedinte ANRE, potrivit observatornews.ro.

Există, însă, și clienți care au primit o ofertă de preț mai mare, putând să decidă dacă acceptă sau denunță actualul contract.

Vicepreședintele ANRE spune că decizia de creștere a tarifelor este cel puțin ciudată.

Când vor sosi facturile din august 2022

Unii dintre consumatori au ajuns să regrete deja decizia de a se muta de la un furnizor la altul, mai ales că nici problema facturilor persistă, Aceștia nu le-au primit în ultimele luni, urmând a le veni sume mari de plată.

Hidroelectrica a anunțat că oamenii vor primi în zilele care urmează facturile pe luna august a anului 2022 și îi sfătuiește pe clienți să semnaleze eventuale probleme, dacă se constată că sunt sume eronate trecute în factură.

Compania a fost amendată cu un milion de lei, din partea ANRE, după ce Autoritatea a primit numeroase plângeri și reclamații.

Citește și: Reducere cu 50% a facturilor la energie electrică. Ce români vor beneficia de acest ajutor