Milioane de români nu au mai primit la timp facturile de energie, astfel că sunt foarte îngijorați, sumele de plată urmând să fie foarte mari. Acum este anunț important de la Hidroelectrica. Îi vizează pe toți clienții Hidroelectrica, întrucât arată ce se întâmplă cu facturile.
Hidroelectrica a anunat când vin facturile pe luna august 2022. Facturile de energie sunt foarte decalate, astfel încât sumele strânse vor fi unele importante.
Facturile emise de Hidroelectrica pentru consumul de curent electric pe luna august 2022 vor veni săptămâna viitoare, a anunțat ieri seară compania.
„Hidroelectrica va emite facturile aferente lunii august 2022 începând de săptămâna viitoare (27-31 martie). Momentan, compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme. Pentru sesizări legate de sold, compania a înființat special adresa de mail sold@hidroelectrica.ro”, au transmis reprezentanții companiei Hidroelectrica, pentru Antena3.
În urmă cu câteva zile, ministrul Energiei, Virgil Popescu, spunea despre întârzierea facturilor la energie că poate confirma că nici el nu a primit acasă factura, la Turnu-Severin și că este neliniștit din această cauză.
„Vă pot confirma că nici eu nu am primit acasă factura, în Turnu-Severin. Mă neliniștește treaba aceasta, am avut discuții la un moment dat cu conducerea Hidroelectrica, nu vizavi de mine, ci de acest fenomen, au ieșit cu un comunicat că se vor plăti eșalonat, la cererea fiecăruia, deci nu va trebui să scoată oamenii banii din buzunar, vor plăti facturile lună de lună”, a spus ministrul Virgil Popescu.
Ministrul Energiei a mai precizat că „Hidroelectrica a avut o achiziție de clienți foarte agresivă, datorită prețului pe care îl au, softul pe care l-au implementat nu a fost finalizat în timp util, softul de facturare, și acum au anunțat că a fost finalizat și începe facturarea”.
După cum s-a anunțat, Hidroelectrica a început să emită facturile și se pare că o parte din clienți au primit facturile pe luna august, astfel că încep să recupereze din lunile în care facturile nu au ajuns la populație, a anunțat și vicepreședintele Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei, Zoltan Nagy.
Chiar și așa, în continuare există o întârziere de cinci, șase luni la facturile de energie, însă Zoltan Nagy spune că „Suntem convinși că cei de la Hidroelectrica vor oferi clienților plata eșalonată”.