Lovitura dată de Lidl România chiar azi, 14 aprilie. Vești bune pentru acești români care sigur vor cumpăra de la ei

Lovitura dată de Lidl România chiar azi, 14 aprilie. Vești bune pentru acești români care sigur vor cumpăra de la ei
Lidl, pe primul loc în Europa

Lidl este unul dintre cei mai importanți comercianți de produse alimentare cu discount de pe piețele europene și mondiale. Volumul mondial al vânzărilor retailerului a fost de 62,7 miliarde de euro în 2014. Cifrele îl situează pe locul nouă în topul retailerilor de produse alimentare din lume sau pe primul loc în Europa. În prezent, operează în aproximativ 30 de țări, în Europa și America de Nord. În România, Lidl a ocupat locul unu în topul retailerilor cu prețuri mici, la fel și în cazul expansiunii la nivel național. Astăzi, pe 14 aprilie, Lidl România anunță deschiderea a altor două magazine în două orașe importante.

Lidl, pe primul loc în Europa

În ultimii ani, Lidl a reușit să obțină un avantaj competitiv considerabil în Europa și în SUA. Majoritatea articolelor vândute în magazine sunt mărci Lidl. Acest aspect permite companiei să stabilească prețuri mici și să atragă mai mulți clienți. În aceeași măsură, ompania stabilește contacte strânse cu fermierii și producătorii locali din regiunile în care își desfășoară activitatea, ceea ce asigură, de asemenea, o aprovizionare eficientă.

Operațiunile Lidl se caracterizează, de asemenea, prin performanțe ridicate, datorită accentului pus pe producția câștigată de aceștia a bunurilor livrate. Această strategie permite retailerului să controleze calitatea produselor sale. Compania a dezvoltat strategii eficiente de logistică de ieșire.

Lidl dispune de depozite pentru a-și susține operațiunile. Deși strategia Lidl s-a dovedit a fi eficientă în Europa, au apărut unele probleme pe piața americană. Prin urmare, acest domeniu necesită o atenție specifică atunci când se elaborează un plan strategic pentru a intra pe piața mexicană.

Două noi magazine în România

Gradul de expansiune la nivel local al Lidl România a prins contur în ultimii ani. Numărul de locuri de muncă a crescut exponențial, la fel și profiturile și cifra de afaceri, mai ales în ultimii doi ani de pandemie.

Păstrându-și targetul de a ajunge în cât mai multe orașe, Lidl România anunță astăzi deschiderea a două noi magazine. Cele două locații sunt deschise în Timișoara și mai aproape de București, în Ploiești.

Prin deschiderea acestora s-au creat alte 50 de locuri de muncă pe piața locală din cele două orașe importante. Conform comunicatului retailerului, magazinul din Timișoara are o suprafață reală de 1.300 de metri pătrați, la care se adaugă și suprafața ocupată de cele 140 de locuri de parcare. De cealaltă parte, magazinul deschis la Ploiești dispune de aceeași suprafață reală, dar numărul locurilor de parcare este mai mic, și anume doar 120 de locuri.

Programul de funcționare, de luni până sâmbătă, este între 7:30 – 21:00, iar  duminica între 08:00-21:00, pentru locația de pe malul râului Bega. În Ploiești, clienții își vor putea face cumpărăturile, de luni până sâmbătă, în intervalul 07:00-22:00, iar duminica între 07:30-21:00.

Urmăriți Playtech.ro și pe