Mai este aproape o lună până când vom sărbători Paștele, iar recentele campanii de pe rețelele de socializare i-au determinat pe cei de la Lidl şi Heidi să facă un apel către români, fiind vorba de minciuna despre produsele de ciocolată care s-a viralizat în magazine.
Ca în fiecare an, retailerul Lidl, alături de gigantul producător de produse din ciocolată, Heidi, în perioada premergătoare Paștelui, scoate pe piață celebrii iepurași de ciocolată.
Dar, conform unor campanii viralizate de pe rețelele de socializare, mulți români au decis să vâneze aceste produse, ba mai mult, să le spargă pentru a căuta în interior surprizele, adică banii.
Dar, așa cum preciza gigantul Lidl, într-un text publicat pe Instagram, campania este una mincinoasă, rugându-și clienții „Nu mai spargeți iepurașii de ciocolată căci înăuntru este chiar chiar ciocolata însăși!”
Așa cum precizează cei doi giganți, este vorba de o minciună, iar campania cu produsele de ciocolată care s-a viralizat în magazine, nu există. Au reacționat și cei de la Heidi, publicând un text pe pagina lor de Facebook:
„Dragii noștri, reluăm și noi rugămintea colegilor de la Lidl Romania. Am văzut la rândul nostru clipurile de pe Tik Tok, referitoare la existența banilor în figurine de Paște
Însă vă asigurăm că produsele HEIDI tematice conțin doar meșteșugul ciocolatierilor HEIDI, care decorează aceste produse manual, ou cu ou, iepuraș cu iepuraș. Nu se află nimic înăuntru.
Să nu stricăm bucuria oamenilor care le vor lua acasă pentru masa de Paște. Mulțumim, Echipa HEIDI Chocolate”, csrie gigantul pe Facebook.
Totul avea să plece după postarea pe rețelele de socializare a unor clipuri cu așa-zisele produse din ciocolată cu surprize de acest tip în ele.
De fapt, erau imagini postate de o clientă, dar nu de la Lidl, ci de la fratele său mai mic, Kaufland, pe rafturi regăsindu-se aceste produse, toate sparte.
Dar, deși au apărut aceste avertizări și rugăminți din partea producătorului și a comercianților, pe TikTok, de exemplu, genul acesta de campanii mincioase continuă, iar mulți români iau de bune aceste dezinformări.
Situații similare s-au întâmplat în anii trecuți și în alte magazine Lidl, din Marea Britanie și Germania, de exemplu, febra căutării de bancnote devenind la fel de virală ca cea care are loc acum, în magazinele din România. Așadar, aveți mare grijă când vedeți astfel de campanii, de cele mai multe ori nu sunt adevărate.