Lidl România a făcut marele anunț. Vestea care interesează milioane de clienți
Lidl România este unul din marile magazine de tip supermarket din țara noastră. Și nu este de mirare faptul că-și atrage clienții prin diferitele campanii promoționale.
Lidl România a făcut marele anunț
Ca și în alți ani, Lidl se concentrează pe aspectul „calitate”, mai degrabă decât pe preț. Astfel încearcă să clarifice diferențele și să convingă mai mulți cumpărători să „revină în continuare”. Lidl România își mută atenția comunicărilor sale de marketing pentru a vorbi mai mult despre calitatea și gama sa și mai puțin despre preț.
O nouă campanie publicitară s-a lansat în această perioadă la Lidl România. Campania este făcută în parteneriat cu Mastercard și oferă premii consistente clienților. Sunt și condiții pentru a putea beneficia de premiile puse în joc. Această nouă campanie dorește să fidelizeze clienții Lidl, prin plata cu cardul Mastercard a tuturor cumpărăturilor făcute în magazine.
Vestea care interesează milioane de clienți
Campania nu este la primul episod, ea fiind deja activă de ceva vreme în toate magazinele din țară. Condițiile de intrare în joc sunt foarte simple. Clienții care-și fac cumpărăturile la Lidl România vor trebui să-și achite cumpărăturile doar cu cardul Mastercard, dacă acesta există.
Odată achitate, clientul va trebui să-și înscrie valoarea tranzacţiei la un număr scurt de telefon. Poate să facă acest pas și direct pe website-ul procesatorului de plăţi pentru a fi înscrişi în concurs. Clientul poate face acest lucru pentru orice fel de cumpărături făcute din magazinele celor de la Lidl. Pasul următor este tombola cu premii consistente puse în joc.
Premii consistente la Lidl România
Premiile constau într-o rulotă pentru excursii, 90 de carduri Mastercard cu 1000 de Lei pentru cumpărături în oricare dintre magazinele lanţului, şi 9 smartwatch-uri Fitbit. Toate aceste premii pot deveni ale tale, doar dacă îți faci cumpărăturile folosind cardul Mastercard. De altfel asta este și singura condiție de participare la această nouă campanie de fidelizare.
Din 2011, Lidl și-a mărit în mod constant numărul de supermarketuri din România. Până în 2019, a deschis 260 de magazine, dublu față de numărul pe care îl avea în 2011.
Lanțul german de supermarketuri Lidl ar putea deveni cel mai mare comerciant cu amănuntul din România în ceea ce privește vânzările în acest an, potrivit CEO-ului, Frank Wagner.
În exercițiul financiar încheiat în februarie 2020, Lidl a înregistrat o cifră de afaceri de peste 10 miliarde de lei. Cifra este în creștere cu 28% față de anul precedent. În anul calendaristic 2019, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 25%, până la 9,76 miliarde de lei.