Client, bătut măr de agentul de pază al unui supermarket. Totul a pornit de la soția acestuia!

Client, bătut măr de agentul de pază al unui supermarket. Totul a pornit de la soția acestuia!

Un client a fost bătut măr de agentul de pază al unui supermarket. Scandalul a pornit de la soția clientului. Totul a avut loc într-un magazin Kaufland din municipiul Codlea, Brașov.

Un client a fost bătut măr de agentul de pază al unui supermarket. Ce a făcut soția acestuia

Judecătorii Judecătoriei Braşov au decis condamnarea agentului de pază la plata unei amenzi penale de 4.000 de lei, echivalentul a 200 de zile amendă, transformate în închisoare în caz de neachitare.

Decizia instanţei, dată la trei ani de la incident, este definitivă și nu a fost contestată de niciuna dintre părţi. În timpul procesului, clientul bătut a înaintat instanţei un înscris notarial prin care informa că nu mai are nicio pretenţie de la inculpat.

Client, bătut măr de agentul de pază al unui supermarket. Totul a pornit de la soția acestuia!
Client, bătut măr de agentul de pază al unui supermarket. Totul a pornit de la soția acestuia!

Scandalul a avut loc acum trei ani

Scandalul a avut loc pe 10 mai 2017 la supermarketul Kaufland din Codlea. Paznicul şi-a recunoscut vinovăţia în faţa instanţei, recunoscând că a a avut o reacţie exagerată, fiind indus în eroare de comportamentul colegului său de la pază.

În ziua respectivă, un martor sunat la 112, anunţând că agenţii de pază ai magazinului sunt într-o altercaţie cu un client. Poliţiştii i-au descoperit pe cei doi agenţi de pază, angajaţi ai societăţii Profesional Guard SRL şi cei doi clienţi, soţ-soţie, cu care au avut altercaţia. Potrivit martorilor, a rezultat că cei doi soţi au efectuat mai multe cumpărături din magazin şi, după ce au achitat contravaloarea produselor de aproximativ 350 lei, mergeau cu coşul şi produsele către ieşirea din magazin.

De la ce a pornit scandalul

La uşa de la ieşire clienţi au fost opriţi de către un agent de pază care i-a solicitat femeii să prezinte poşeta la control întrucât sistemul antifurt de la ieşirea din magazin ar fi reacţionat. Femeia a deschis geanta şi a prezentat un bidon de 250 ml de suc Fanta, pe jumătate din conţinut, despre care a spus că îl are de la un local din centrul oraşului și pe care la intrarea în magazin a uitat să îl prezinte.

Agentul de pază, necrezând afirmaţiile, a intrat în discuţii contradictorii cu cei doi soți. Astfel, șeful de magazin a solicitat celui de-al doilea agent de pază să intervină. Cel de-al doilea agent de bază a intervenit violent și l-a lovit pe clientul care încerca să-i convingă colegul că sucul fusese cumpărat dintr-un alt magazin. Un al treilea paznic a intervenit și i-a ajutat pe ceilalți doi să îl scoată pe client afară, loc unde l-au găsit și polițiștii.

Sucul din geantă nu era disponibil la vânzare în acel magazin

Clientul bătut a suferit răni ce au necesitat 6-7 zile de îngrijiri medicale. În urma cercetărilor s-a constatat că bidonul cu suc găsit în geanta clientei nici măcar nu se afla la vânzare în supermarketul respectiv.

”Inculpatul a recunoscut comiterea faptei pentru care este cercetat, precizând că a avut reacţia violentă din cauza faptului că a fost indus în eroare de manifestarea colegului său care se contrazicea cu persoana vătămată. A mai susţinut că a avut cunoştinţă de atribuţiile care îi reveneau în calitate de agent de securitate şi că regretă reacţia pe care a avut-o faţă de persoana vătămată. În plus, acesta a menţionat că a constatat ulterior că sticla de suc de la care s-a iscat conflictul iniţial nici măcar nu se afla la vânzare în magazinul Kaufland”, se menţionează în hotărârea Judecătoriei Braşov.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI