Multe din supermarket-urile de la noi ar urma să fie depășiți de un alt lanț de magazine care se crede că va face furori în rândul românilor. Despre ce este vorba și de unde vor face mulți de acum cumpărăturile?
Până și cele mai celebre supermarket-uri de la noi se tem în fața unui nou dezvoltator care face primii pași în piața românească. Concret, este vorba despre cel mai mare supermarket online din Cehia ce și-a îndreptat privirea spre România.
Dezvoltatorul își construiește un depozit chiar lângă Capitală. Este vorba despre Rohlik Group, unul dintre liderii europeni în domeniul livrărilor online de produse alimentare care a anunțat că a încheiat recent un parteneriat cu dezvoltatorul CTP pentru construcția primului depozit de pe plan local.
‘Preocuparea constantă a Rohlik Group în ceea ce privește experiența oferită consumatorilor poate fi simțită la fiecare pas al comenzii: de la selecția largă, de peste 17.000 de produse, și până la calitatea superioară a modelului de livrare.
În acest moment, cumpărăturile sunt livrate într-un interval de timp de două ore, cu o precizie de livrare (în toate piețele în care Rohlik este prezent) care nu depășește 15 minute, dar retailerul ceh lucrează constant la optimizarea timpilor de livrare’.
Astfel, urmează să se construiască în CTPark Bucharest North un depozit special de 12.000 de mp care va fi personalizat pentru a răspunde tuturor nevoilor clientului.
Este vorba și despre spații de 4.000 de mp. cu temperatură controlată pentru alimente congelate sau pentru depozitarea fructelor și legumelor la rece.
Cele din urmă vor ajunge din frigidere direct către consumatori. Compania a fost fondată în urmă cu șapte ani și a ajuns să fie evaluată la peste 1 miliard de euro în urma ultimei runde de finanțare.
Rohlik s-a transformat pe parcursul procesului dintr-un start-up ceh într-un lider european care stabilește tendințele în retail-ul online cu ajutorul tehnologiei.
“Incepand cu 1 martie 2021, ca urmare a contextului global actual nefavorabil calatoriilor, Lidl Tour isi va inceta activitatea in Romania. Le multumim tuturor clientilor care au calatorit alaturi de noi! Satisfactia clientilor ramane la fel de importanta pentru noi.
De aceea, toti cei care au achizitionat servicii prin Lidl Tour valabile dupa 1 martie se vor putea bucura in continuare de acestea, conform contractelor individuale incheiate cu partenerii nostri.
Mai mult, partenerii depun eforturi pentru a le oferi turistilor conditii sigure de calatorie. Pana la finalul lunii februarie, ramanem in continuare la dispozitia clientilor nostri, prin intermediul operatorilor Call Center, la 0800 896 242”
Reprezentanți Lidl